Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser du når ingen ser deg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-13, 14:46   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Hva spiser du når ingen ser deg?

Jeg er glad i god mat og koser meg veldig når jeg rusler rundt i mathallen, bondens marked og på bedre restauranter. På den andre siden så er jeg glad i noen ting som sikkert Hellstrøm ville fiskedasket meg for.

Er jeg hjemme alene (sånn som i dag når jeg er syk) så kan jeg få veldig lyst på pølse med brød, cola og potetgull. Og da snakker vi med høvdingbrød og gilde grillpølser. Eller de samme grillpølsene med makaroni, ost og ketchup til.

Mat synes jeg er en klassegreie og det er en del matvarer som det himles med øyene over at noen spiser (noe med god grunn når man ser på næringsinnholdet altså). Så hva er dine guilty pleasures?

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.