Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 21:24   #1
Røyskatt
Fullverdig medlem

Røyskatt sin avatar

Medlem siden: Jun 2013
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Ja, det lurer jeg på.

Jeg har noen bekjente som skriver mye blogg, da med fokus på interiør, og det gir meg ett inntrykk av at folk kjøper utrolig mye møbler. Og jeg er egentlig litt sjalu, for det vil jo jeg og!

Vi kjøpte hus i 2008, og da ble det kjøpt inn nytt stuebord, ny spisestue(som jeg har trukket om og malt om etter første bleieavvenning) og skjenk. Sofaene var da arvegods, og ble skiftet med en hjørnesofa i 2010. Lenestol (også arvet) ble kjøpt ny nylig. Ungene har fått senger etterhvert som de har trengt nye, og har oppbevaringsmøbler til lekene sine, samt en ektorp lenestol på rommet (flett ny!). Ellers er det lite utskifting. Vi har kjøpt litt oppbevaringsmøbler som det har trengtes, som billy-hyller og skoskap og sånt, men ingenting som trenger utskifting.

Selv om det ikke trengs vil jeg gjerne ha ny sofa (innbiller meg at en lekker skinnsofa skal være enkel og grei når minsten skal avvennes med bleiene), og nytt stuebord (regelrett fordi jeg vil ha noe større og fjongere. Hvordan er ståa med resten av dere. Hvor ofte skifter dere ut ting, og hva skulle du ønske deg å få nytt?

Holdt på å glemme at vi har skiftet seng to ganger på fire år.. Den ene ødela vi (tålte ikke sengeaktivitet, til tross for at vi ikke er særlig sprelske), og den andre ga meg forverring med rygg og bekken både før og etter graviditeter, samt ble for liten når vi plutselig ble to voksne og to små titt og ofte.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.