Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 21:24   #1
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Ja, det lurer jeg på.

Jeg har noen bekjente som skriver mye blogg, da med fokus på interiør, og det gir meg ett inntrykk av at folk kjøper utrolig mye møbler. Og jeg er egentlig litt sjalu, for det vil jo jeg og!

Vi kjøpte hus i 2008, og da ble det kjøpt inn nytt stuebord, ny spisestue(som jeg har trukket om og malt om etter første bleieavvenning) og skjenk. Sofaene var da arvegods, og ble skiftet med en hjørnesofa i 2010. Lenestol (også arvet) ble kjøpt ny nylig. Ungene har fått senger etterhvert som de har trengt nye, og har oppbevaringsmøbler til lekene sine, samt en ektorp lenestol på rommet (flett ny!). Ellers er det lite utskifting. Vi har kjøpt litt oppbevaringsmøbler som det har trengtes, som billy-hyller og skoskap og sånt, men ingenting som trenger utskifting.

Selv om det ikke trengs vil jeg gjerne ha ny sofa (innbiller meg at en lekker skinnsofa skal være enkel og grei når minsten skal avvennes med bleiene), og nytt stuebord (regelrett fordi jeg vil ha noe større og fjongere. Hvordan er ståa med resten av dere. Hvor ofte skifter dere ut ting, og hva skulle du ønske deg å få nytt?

Holdt på å glemme at vi har skiftet seng to ganger på fire år.. Den ene ødela vi (tålte ikke sengeaktivitet, til tross for at vi ikke er særlig sprelske), og den andre ga meg forverring med rygg og bekken både før og etter graviditeter, samt ble for liten når vi plutselig ble to voksne og to små titt og ofte.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:42   #2
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi skifter ikke ofte ut møbler, men kan fornye enkelte ting innimellom. Sofa byttet vi i stua i fjor, men da var den gamle fra 1996. I loftstua har vi sofa etter bestefaren min, så det er sikkert minst 20 år gammel. Senga vår har vi også hatt siden 1996, men bare byttet den tykke overmadrassen 3 ganger. Skulle veldig gjerne hatt ny stor spisestue, men jeg vil heller bruke penger på ferie enn spisestue, så da blir det ikke det. Nå er den vi har den samme som vi kjøpte brukt i 1996. Dvs. vi har ikke noe fancy interiørhjem. Men andre ting har vi byttet ut igjen. Mannen har egentlig størst frekvens på å bytte tv de siste årene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:46   #3
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når de gamle blir ødelagte.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:47   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Det hender vi bytter ut ting uten at det er ødelagt, men da går det videre til gjenbruksbutikken som moren min driver å jobber i, eller ting gis bort eller selges på facebook eller finn.no.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:48   #5
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når ting går i stykker. Har ikke råd til den byttetrenden som florerer og jeg kjøper gjerne brukte ting eller får.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:50   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.491
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Skifter?

Jo, vi har skiftet sofa i fjor. Den forrige hadde vi arvet av mine besteforeldre for 12 år siden.

vi byttet spisestue også i fjor, siden vi flyttet til et hus hvor vi hadde plass til et spisebord med plass til mer enn 4. Også har vi fornyet i form av at større hus har plass til mer møbler.

Men skifter ellers ikke ut ting, nei...

Og som mannen sa det i går, hadde JEG hatt større interiørinteresse, så hadde det kanskje vært en mer helhetlig stil her. Det er HAN som stort sett står for slikt her i huset...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:50   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når det blir ødelagt eller jeg har flyttet sånn at jeg evt har trengt flere møbler.
Vi følte oss veldig snobbete da vi kjøpte sofa bare for selge leiligheten vår. Den vi hadde var nemlig alt for stor for leiligheta så vi kjøpte en toseter. Den ble selvsagt brukt dit vi flyttet siden vi hadde plass og det er min favorittsofa her jeg bor nå. Eksen har fortsatt den første sofaen vi kjøpte.
Jeg har ingen planer om å bytte ut noe av det jeg har nå bare for å bytte. Det har jeg ikke råd til. Hvis jeg kommer på en genial plan for stuekroken så ja, hvis jeg har råd.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 09-01-14 kl 22:18.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:52   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Ikke så ofte. Vi kjøpte (nesten) fullt møblert hus av foreldrene mine for sju år siden, det meste er her enda. Vi har møblert barnerommene, men minste har min gamle seng fra når jeg var liten, og innebygde skap som også sto her. I sommer pusset vi opp soverommet og kjøpte seng og garderobeskap, senga var fra før jeg ble født og garderobeskapene fra byggeår (1980). Ellers har vi bare kjøpt spisestue, for den tok mamma og pappa med seg, og litt småting. Jeg har malt furumøblene (sjenk, skrivebord)

Vi vil ha nytt stuebord, men jeg finner ikke det jeg vil ha. Jeg kunne også tenkt meg ny sofa, for vår er beige (upraktisk med grisebarn), men den er av god kvalitet og veldig god å sitte i så jeg kan ikke helt forsvare det.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:53   #9
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Som regel når de er slitte. Eller når vi flytter. Jeg har en sofa jeg har lyst å skifte ut, som ikke er spesielt gammel, men den så gammel ut raskt etter vi fikk den i hus, nuppete og litt sliten, men vi har den enda.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:54   #10
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Så sjelden som mulig. Vi kjøper møbler av god kvalitet og foretrekker tidløs design fremfor mote. Sofaen kjøpte vi i 2001, og den tenker jeg fortsatt på som ganske ny. Jeg håper å kunne ha den i minst 10 år til.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:57   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.814
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når de er ødelagte, ikke før. Vi ga bort en del kommoder og hyller da vi bygde om og fikk skyvedørsgarderober, men ellers brukes ting så lenge de holder. Noen av møblene er fra min første leilighet etter studietida, fra 1995.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 21:59   #12
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden.

Har forresten akkurat skaffet oss masse gratis møbler på finn til hytta, anbefales. Spisestue med stoler til, to sofaer og køyesenger. Gratis, omtrent ikke slitt, og veldig kjekt å ha penger til ferien i stedet for å legge dem i møbler.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:01   #13
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden, det begrenses av økonomi og interesse.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:05   #14
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når de er utslitte, ødelagte eller at behovet har endret seg. F.eks byttet vi til et større spisebord/kjøkkenbord da vi trengte plass til flere enn 3.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:08   #15
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jeg har også gjort noen gode kjøp på finn. Verdens beste sovesofa til gjesterommet bl.a. Kostet litt til å være brukt, men er fantastisk god både som sofa og seng. Også har jeg bestemt meg for å bruke finn til sommeren for å skaffe utesalong. Da skal jeg kjøpe noe billig ræl av en sofa, og trekke om putene med tekstilvoksduk har begynt å få erfaring med omtrekking etter å ha tatt spisestuestolene. Ellers skulle jeg veldig gjerne ha gjort som Teofelia, og kjøpt god kvalitet til en dyrere pris. Er først nå vi har hatt råd til det, så hos oss er alt fra jysk, ikea, billig bohus og en billig kontinentalseng fra fagmøbler (5000 kroner, men beste senga jeg noensinne har hatt). Når lenestolen i stua røyk i høst var det derfor utrolig godt å kunne kjøpe noe skikkelig, behagelig og ikke minst pent, uten å bekymre oss for økonomien. Men mye vil ha mer, og etter det stolkjøpet er det mye, mye, mye jeg ønsker meg.

....som lysestaker til 1000 kroner. Og som jeg ikke kommer til å ta meg råd til.

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:08   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sofaen min kjøpte jeg i 2008, den forrige kjøpte jeg i 1986. Så bytter ikke ofte, nei.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:08   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bytter ut det som er utslitt eller ødelagt. Vi har byttet ut noe med ting som har blitt til overs da mine foreldre flyttet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:14   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jeg fyller førti i år og eier min tredje sofa. Den første kjøpte jeg på loppis da jeg flyttet hjemmefra, den andre kjøpte vi når vi flyttet sammen, og den tredje nå når tomannsofaen var grundig for liten for en familie på tre. Så tre sofaer på 20 år, hvorav en var 60 år gammel når jeg kjøpte den. Ellers har vi ikke byttet ut noe. Jo forresten, TV har vi kjøpt ny, en gang. Resten brukt eller arvet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:18   #19
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Aldri - men det er jo ikke helt sant. Sjelden, da. Jeg har (lene)stoler kjøpt på den første Ikea-butikken på 60-tallet(?) - trukket om siden den gang. Jeg har ex-svigers gamle spisebord og -stoler. Kjøkkenbordet er arvet 80-talls-furu, også er resten en god del Ikea av nyere dato.

Jeg skal bytte ut sofaen med en jeg arver. Min er fantastisk, men litt sigen på midten, samt at ene armlenet er gåent. Den nye sofaen vil gi meg mer sitteplass. Men hadde jeg hatt en kjellerstue el.l, så hadde jeg satt den gamle der. Neste gang jeg flytter kjøper jeg ny seng, for den jeg har har så dårlige skruer at de nok må borres ut. Usikkert om senga overlever det.

Jeg finnes ikke trendy og kunne ikke tenke meg noe kjedeligere enn å leve og ånde for hvordan det ser ut hjemme. Om hjemmet mitt er presentabelt! Så lenge man kommer seg inn og forbi alt rotet i gangen og får en plass i sofaen får det i grunnen være bra.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:26   #20
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jeg bytter ikke ofte ut ting, men fyller på litt etter litt, så huset blir jo fullere og fullere.

Jeg har stående en fin skinnsofa nå som jeg egentlig har lyst til å ha ut av huset fordi det ble litt for fullt i stua med den nydelige sofaen/sofaene (2 i 1!) jeg kjøpte brukt her inne.

Men jeg er for gjerrig til å selge den for en slikk og ingenting, så den står nå her og venter på at noen skal oppdage den på finn.

Vi har en blanding av arvet mikk-makk, ikea og ymse. Og jeg syns vi har det ganske fint, jeg. Det ligner i hvert fall ikke på NOEN andre hus jeg vet om.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no