|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Min PC er straks kaputt, og jeg tror jeg vil teste ut Mac denne gangen.
|
|
|
#3 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Jeg gikk fra pc til Macbook Air 13 i vinter. Litt omstilling og nytt å lære, men liker utrolig godt at den er så kjapp til alt den gjør!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?13 tommer er helt perfekt størrelse syns jeg. Har hatt en Asus 13 tommer for noen år siden. Skal også kjøpe en Macbook Air 13 etter ferien. Kjøpte nettopp en brukt og er blitt overbevist. Vi trenger en til!
|
|
|
#8 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Jeg har tretten tommer macbook air, er veldig fornøyd. Hadde 11 tommers pc, ble litt for liten. For lettvintheten, putte i veska på tur osv bruker jeg ipaden. Genial på ferieturer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Tretten er perfekt. Fin å ha på fanget, men stor nok til å være praktisk.
|
|
|
#10 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Jeg har riktignok macbook pro, men den er 13 tommer og perfekt størrelse. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Ok, da ser jeg at det er ganske så enstemmig, jammen godt jeg ikke bestilte i går.
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Det er temmelig knotete, men det går med litt tilvenning, men jeg for min del hadde aldri kjøpt en laptop med engelsk tastastur, med mindre jeg hadde engelsk som hovedspråk eller skrev engelsk på daglig basis. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?
Jeg har dog ikke erfaring med engelsk Mac-tastatur, kun PC. Der var det største problemet at < og > er totalt fraværende. Alt annet jeg bruker mye er bare på andre steder. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Jeg hadde engelsk tastatur på min Mac tidligere. Jeg satt innstillingene til norsk og måtte bare overse hva tastaturet viste at noe var, mens jeg trykket for å få det jeg vet det er på et norsk tastatur - noe som ligger i fingrene hos meg. Altså at ting er der du er vant til at det er, selv om tastene viser noe annet på selve tastaturet. Det tok ikke lang tid før jeg var fullstendig tilvendt. Men, kan du først bestille booken med norsk tastatur, hadde jeg gjort det. Hadde jeg derimot vært i USA nå og kjøpt en Macbook der, hadde jeg ikke latt meg stoppe av engelsk tastatur.
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Glemte å si at dette selvsagt bare er et problem når man setter tastasturet til å være norsk i instillingene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?For å få med norsk tastatur må vi bestille den og betale på nett, for så å hente den i butikk mens vi er der. Den skal være klar en drøy uke før vi reiser hjem.
|
|
|
#17 |
|
Har diplom
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Jeg ville absolutt hatt norsk tastatur om mulig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: MacBook Air, 11 eller 13 tommer skjerm?Norsk, ja.
|
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Viktig poeng. Den skulle vært temmelig mye billigere for at jeg skulle gitt avkall på norsk kjøpslov. Hva sparer du på å kjøpe den der? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Kan informere om at lader til Macbook koster 700 kr, rundt regnet. Takk til pus for den informasjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|