![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Kindle paperwhiteJeg har ikke plass til flere bøker hjemme, og tilgangen til nyere bøker på biblioteket er til tider en tålmodighetsprøve. I tillegg er en god del bøker store og tunge. Alle disse problemene kan vel løses med et lesebrett.
1996 & 2002 "Det har jeg aldri gjort før... Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..." -Pippi Sist redigert av Robyn : 25-07-14 kl 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kindle paperwhite.Alle lesebrett kan brukes ute, men jeg syns du skal velge PW likevel. Det er uten tvil den beste Kindle-modellen hittil. Skjermstørrelse er lik på alle Kindle-modeller i salg nå, tror jeg. Jeg vet ikke om PW kommer i ny og eldre modell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kindle paperwhiteSupert, takk! Googlet litt og da kom det opp 2013-modell i en nettbutikk, derfor jeg lurte.
![]() |
#5 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kindle paperwhiteVi har en 2013- og en 2014-modell i hus, og det er ingen nevneverdig forskjell på dem.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Kindle paperwhiteDet ser ut som det er ein Next generation og ein Previous generation, på Amazon, men eg veit ikkje kva som er forskjellen.
![]() |
![]() |
|
|