Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kindle paperwhite

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-14, 01:07   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Kindle paperwhite

Jeg har ikke plass til flere bøker hjemme, og tilgangen til nyere bøker på biblioteket er til tider en tålmodighetsprøve. I tillegg er en god del bøker store og tunge. Alle disse problemene kan vel løses med et lesebrett.

Har ikke satt meg veldig inn i dette, men er i USA nå og tenker at dersom jeg først skal kjøpe det så er tiden sikkert her og nå.

Jeg trenger ikke 3G, wifi holder. Men er det andre forskjeller jeg bør være oppmerksom på? Er det forskjell på 2013-modell og 2014? Størrelseforskjeller?
Jeg liker å lese utendørs i sola så det er et absolutt must at det funker. (Er det paperwhite som gjelder da?)

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 25-07-14 kl 01:20.
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 01:16   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kindle paperwhite.

Alle lesebrett kan brukes ute, men jeg syns du skal velge PW likevel. Det er uten tvil den beste Kindle-modellen hittil. Skjermstørrelse er lik på alle Kindle-modeller i salg nå, tror jeg. Jeg vet ikke om PW kommer i ny og eldre modell.

Ingen spesielle hensyn i forhold til USA-kjøp nødvendig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 01:19   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kindle paperwhite

Supert, takk! Googlet litt og da kom det opp 2013-modell i en nettbutikk, derfor jeg lurte.

-Pippi
Robyn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 07:25   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

PW, ja.

Gammel 25-07-14, 08:48   #5
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Vi har en 2013- og en 2014-modell i hus, og det er ingen nevneverdig forskjell på dem.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-14, 10:45   #6
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som det er ein Next generation og ein Previous generation, på Amazon, men eg veit ikkje kva som er forskjellen.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.