Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbok

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 16:34   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbok

Det er mulig dette er gammelt nytt for alle andre (som da bare kan skamme seg for ikke å ha delt), men jeg har akkurat oppdaget denne Kindle-funksjonen, og jeg elsker den!

Amazon har et lydbok-selskap/lydbok-app som heter Audible. Når man har den samme boken både på Kindle (bok) og på Audible (lydbok), vil disse synkronisere seg, på samme måte som Kindle synkroniserer lesebrett og Kindle-apper. Det vil si at jeg kan lese en bok på Kindle-en til morgenkaffen, og deretter kan jeg fortsette å høre boken videre som lydbok mens jeg går til jobb. Når jeg kommer hjem kan jeg fortsette å lese videre på lesebrettet der lydboken stoppet. Jeg elsker det!

Får å få til dette må du:
- Gå til www.audible.com og registrere deg/logge deg på med Amazon-brukeren din. Deretter må du kjøpe boken, både som lydbok og lesebok (ja, du må kjøpe begge deler og betale for begge).
- Installer Audible-appen.
- Last ned lydboken.
- Last ned leseboken til Kindle eller Kindle-app.
- Les/lytt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.