|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokDet er mulig dette er gammelt nytt for alle andre (som da bare kan skamme seg for ikke å ha delt), men jeg har akkurat oppdaget denne Kindle-funksjonen, og jeg elsker den! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokGlemte å si: dette virker for bøker som er merket slik hos Amazon:
For noen av bøkene kan man kjøpe lydboken for redusert pris når man har Kindle-boken, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokDette var et knallgodt tips! Jeg leser "North & South" av John Jakes og innimellom blir jeg litt sliten, sannsynligvis fordi den er på engelsk og inneholder mye detaljer. Jeg er på ferie og det er mye som skjer rundt meg også. Samtidig er jeg så gira på å komme videre i boken for jeg vet den blir bare bedre og bedre utover. Laster ned lydfilen nå. Kostet litt over 3 dollar.
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokKult, det visste jeg ikke. Må sjekkes ut ved høve, for dette er en funksjon jeg har savnet.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokJeg oppdaget det her om dagen. Men jeg har ikke testet det ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokHadde garantert benyttet meg av det om jeg trivdes med lydbok, men det gjør jeg ikke
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokÅååå ligger på solsengen å hører historien om Orry Main lest av en dyp herlig stemme. Deilig.
|
|
|
#9 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbok
Jeg har en lydbok av Georgette Heyer (A Convenient Marriage) hvor selveste Richard Armitage leser. Får jo ikke med meg handlingen - blir jo helt satt ut av den sexy, dype stemmen
|
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokMin (dyslektiske) datter hører bøkene lest på kindle (går ikke på kindle paperwhite, bare på kindle fire eller de eldre kindle-utgavene) jeg foreslo audible for henne (hun har padde), men hun foretrekker den automatiske lesefunksjonen på kindle.
|
|
|
#11 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokGenialt. Skal tipse mannen. Jeg takler ikke lydbok, tankene sporer av i ett kjør.
|
|
|
#13 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Anbefaling: synkronisering mellom Kindle og lydbokBruker du audible appen eller Kindle appen for å høre på lydbok? |
|
|
|
![]() |
|
|