|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hjelp til frisyre
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 03-09-14 kl 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til frisyreSom alltid anbefale eg en god frisør. Dei er aller best på dette med hår (sic!) og vil gjere det dei syns er best og som du kan trivast med.
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hjelp til frisyrePS, for ei flott dame du er!
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreJepp, Tussa, jeg har gått til en veldig god frisør og skal tilbake til henne igjen nå, men jeg trenger litt tips på veien så vi har et utgangspunkt. Dette blir ikke et klippeselv-prosjekt, haha. Og takk!
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreJeg liker jo enkelt hår uten så mye stæsj og styr, så jeg ville nok bare klippet det til ca skulderlengde og fått en ordentlig god kur så det ble blankere og finere. Da tror jeg mye er gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til frisyre
Takk for tips, jeg heller litt mot det jeg også. Blir jo billigere enn farge og greie da hvertfall. Må nok bestille time til favorittfrisøren nå så hun kan redde "stumpene", haha.
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreDette er som å lese om mitt hår, minus korketrekkerene. Jeg har klippet det til skulderlengde nå, men må ta enda mer fordi et parti av det ytterste håret er så innmari slitt. Derfor blir det bob neste, så beholder lengden foran, men klipper opp litt bak. Jeg må få vekk det ødelagte håret og samtidig gjøre et forsøk på å få mer hår i samme lengdeskala.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreDen på toppen blir for kort, Nessie, men den nederste eller littegrann lenger kunne gått an.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
Ja, jeg tror nok den passer bedre
![]() |
#11 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreJeg har jo en del småhår foran og en lugg som måtte klippes og skrås litt også, men sånn så jeg ut da jeg kom fra frisøren. Nå jobber jeg med å få luggen litt lenger og kommer altså til å skrå det litt mer bak.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 02-09-14 kl 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
Å, velkommen i klubben.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
Jeg fikk forøvrig et hår helt uten floker, nærmest, når jeg klippet meg nå. De slitte tuppene/lengdene gjorde at håret tullet seg til veldig mye mer. Godt å bli kvitt, selv om jeg på sett og vis savner lengden. Vel, jeg skal bli flinkere til både å kure og holde håret sunt samtidig som jeg sparer, hvis ikke er det forgjeves. Den piggen er fæl. Føles som jeg har antenner all over og kan ta inn all verdens med radiokanaler til enhver tid. En dag uten spray er meningsløst.
![]() |
#15 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til frisyreFor ei flott dame du er!
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hjelp til frisyreTakk for alle innspill, dere ga meg et spark bak og siden jeg i dag hadde verdens verste hårdag så jeg gikk rett og slett til frisøren i sta. Og gjett om jeg traff verdens søteste frisør som var knallflink. Jeg har nå ny sveis og kunne ikke vært blidere!
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 04-09-14 kl 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
X First Lady
![]() Sv: Hjelp til frisyreFy s... så flott |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp til frisyreDet ble kjempefint!
![]() |
|
|