Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hjelp til frisyre

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-14, 14:19   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp til frisyre

To tette svangerskap og generelt lite egenpleietid har gjort sitt for håret gitt, og det er ikke underverker akkurat.

Jeg har hatt to røyteperioder etter begge de to siste ungene, og håret har ikke rukket å vokse ut igjen mellom, så jeg har hårlengder i tre nivåer (det vil si veldig tynt i lengden, litt tykkere 5-8 cm opp, så enda litt mer hår 8 cm over der igjen), samt sånn ca. en million småhår over det hele. Jeg kan definitivt bli flinkere til å kure håret, men det er jo så kjeheedelig. Ok da, skal skjerpe meg.

Innser at jeg bør klippe en del av lengden for å gi en slags illusjon av litt tykkere hår nederst, men jeg vil helst ikke bli for kort. Kan gå til skulderlengde, men trenger inspirasjon. Tips? Fargen er jeg forsåvidt greit komfortabel med (au natural), jeg har ikke altfor lyst til å begynne på fargekjøret igjen, for kostbart og styrete.

En liten togselfie for å vise dere ståa. Ganske mørkt under, naturlig bleket oppå. Rufsete. Har ikke sett en hårføner på ganske lenge. Korketrekkere under, slett og slitt oppå. Lekkersmekkert altså.

bildepoff!

minibolle mai 2012

Sist redigert av kokosbolle : 03-09-14 kl 13:20.
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.