|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Er undercut helt ut?Jeg vurderer sterkt å klippe meg helkort i nakken og bak. Noe som dette: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er undercut helt ut?Personlig synes jeg det er helt grusomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er undercut helt ut?Kan umulig være helt ut, for jeg ser frisyren stadig. Jeg synes det er kult, men så er jeg gjerne ikke helt som alle andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er undercut helt ut?Det er trendy på gutter
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Er undercut helt ut?
Enig med Luvi.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er undercut helt ut?Jeg syns det er kult og tøft og vurderer en slik klipp til våren. Det er et veldig sikkert tegn på at det er ut.
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Er undercut helt ut?*venter på det skal bli trendy uten hår midt oppå hodet*
![]() |
#11 |
Pauset
|
Jeg tenker at jeg må uansett må spare ut en del hår i nakke, så hvorfor ikke fleske til. Er litt usikker på å evt ta tinningene.. vurderer å bare ta nakken. Og det er jo enkelt å kamuflere evt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
Da poden var mindre (ca 5 år), så ønsket han sånn hårsveis som Danny Murphy. Han var sjokkert når jeg fortalte at viker ikke er en hårfrisyre, men noe man bare fikk fordi man mistet håret... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Peppy!
|
![]() Sv: Er undercut helt ut?Et tips er å IKKE gjøre området rundt flekken mer synlig. Det kan nemlig tenkes at det som kommer ut igjen er køllehår. Og det er litt trasig om håret er veldig kort akkurat der. Jeg hadde stor glede av hår å dekke med da jeg fikk en artig flekk med kjønnshår som vokste utover i stedet for nedover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Er undercut helt ut?Jeg har flere venninner som har slik frisyre. Og syns jeg ser sånn frisyre til stadighet ellers også.
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
|
Pannebånd? Neida den syns ikke så godt. Kan ha lav hestehale eller løst hår, så syns den ikke i det heletatt. Det handler mer om at det er en bar flekk som lager et spareprosjekt... så grei anledning til å gjøre noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|