Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er undercut helt ut?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-14, 21:49   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er undercut helt ut?

Jeg vurderer sterkt å klippe meg helkort i nakken og bak. Noe som dette:




Er det helt "ut" og harry blitt, eller passerer det fortsatt?

PS: Gjør det litt fordi jeg alikevel nå har mistet en god del hår i nakken (bar flekk). Så må uansett gjennom en "spareperiode" en gang….Så da er det anledning å finne på noe nytt!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:04   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.864
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Personlig synes jeg det er helt grusomt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:06   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Kan umulig være helt ut, for jeg ser frisyren stadig. Jeg synes det er kult, men så er jeg gjerne ikke helt som alle andre. jeg holde forøvrig nå på å spare ut min undercut, men usikker om jeg greier det. Nå er jeg langt kortere ellers i håret enn eksemplet på bildet da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:24   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.028
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Det er trendy på gutter . Type 90-tallet i reprise (ikke Vaularsveis). På jenter er det nok litt over nå, men har du lyst har du lov.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:43   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Min supertrendy frisør som alltid får frie hender har sluttet å gi meg undercut. :datapunkt:

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:45   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Kan umulig være helt ut, for jeg ser frisyren stadig. Jeg synes det er kult, men så er jeg gjerne ikke helt som alle andre. jeg holde forøvrig nå på å spare ut min undercut, men usikker om jeg greier det. Nå er jeg langt kortere ellers i håret enn eksemplet på bildet da.

Enig med Luvi. Men det bryr meg heller ikke om ting er in eller ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 22:51   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Jeg syns det er kult og tøft og vurderer en slik klipp til våren. Det er et veldig sikkert tegn på at det er ut.
Jeg liker aldri noe før det er på tur ut.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-14, 23:02   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns det er kult og tøft og vurderer en slik klipp til våren. Det er et veldig sikkert tegn på at det er ut.
Jeg liker aldri noe før det er på tur ut.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 09:57   #9
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Altså. Hvis du synes frisyren er kul, og den løser et praktisk problem du har med en bar flekk, hva er problemet?

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 13:11   #10
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

*venter på det skal bli trendy uten hår midt oppå hodet*

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 14:33   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Altså. Hvis du synes frisyren er kul, og den løser et praktisk problem du har med en bar flekk, hva er problemet?

Jeg tenker at jeg må uansett må spare ut en del hår i nakke, så hvorfor ikke fleske til. Er litt usikker på å evt ta tinningene.. vurderer å bare ta nakken. Og det er jo enkelt å kamuflere evt.

Får tenke på det. Må uansett spare en stund, for flekken er helt fri for hår enn så lenge..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 14:36   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

*venter på det skal bli trendy uten hår midt oppå hodet*

Da poden var mindre (ca 5 år), så ønsket han sånn hårsveis som Danny Murphy. Han var sjokkert når jeg fortalte at viker ikke er en hårfrisyre, men noe man bare fikk fordi man mistet håret...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 17:07   #13
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Et tips er å IKKE gjøre området rundt flekken mer synlig. Det kan nemlig tenkes at det som kommer ut igjen er køllehår. Og det er litt trasig om håret er veldig kort akkurat der. Jeg hadde stor glede av hår å dekke med da jeg fikk en artig flekk med kjønnshår som vokste utover i stedet for nedover.

Et tips kan være sånn pannebånd, som trekkes rundt hodet. Det kan dekke flekken nederst.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 20:03   #14
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Unnskyld at jeg ler, Pepper. Køllehår!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 20:34   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.000
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Jeg har flere venninner som har slik frisyre. Og syns jeg ser sånn frisyre til stadighet ellers også.
Det blir aldri aktuelt for meg, men syns venninnene mine er knalltøffe.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-14, 20:44   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er undercut helt ut?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Et tips er å IKKE gjøre området rundt flekken mer synlig. Det kan nemlig tenkes at det som kommer ut igjen er køllehår. Og det er litt trasig om håret er veldig kort akkurat der. Jeg hadde stor glede av hår å dekke med da jeg fikk en artig flekk med kjønnshår som vokste utover i stedet for nedover.

Et tips kan være sånn pannebånd, som trekkes rundt hodet. Det kan dekke flekken nederst.

Pannebånd? Neida den syns ikke så godt. Kan ha lav hestehale eller løst hår, så syns den ikke i det heletatt. Det handler mer om at det er en bar flekk som lager et spareprosjekt... så grei anledning til å gjøre noe nytt.

Køllehår.. Jeg har mistet sånne flekker før, og det kom da ut helt normalt hår. Heldigvis, skjønner jeg!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no