|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Audacious
|
![]() Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterJeg har et lidenskapelig forhold til pepperkakeformer, men foretrekker de i metall, med bare et omriss.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterJeg har aldri forsøkt, men jeg blir veldig overrasket om standard norsk pepperkakedeig lar seg forme på oversiden. Jeg tipper den vil falle sammen og bli flat under steking. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterJeg har brukt noen tykke i plast kjøpt da jeg bodde i USA. De fungerer omtrent like bra, men det er litt vanskeligere å trykke dem ut synes jeg.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterJeg har noen slike, funker kun (og da knapt) på kakemann.
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterDet går fint, men man må ha litt tykkere deig. Vi har mange sånne fra USA og bruker dem til pepperkaker. Pepperkaka følger av og til med opp, men da presser man bare ned stempelet og løsner den. Vi har brukt ikeadeig og åpent bakeri-deig.
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Erfaringer med pepperkakeformer med toppmønsterDisse er ikke sånne med stempel. Da forblir jeg skeptisk. Jeg liker ikke kakemenn, og de andre julecookiene jeg lager skal ikke kjevles.
![]() |
|
|