Hvilke dress(er)?
Lurer på om noen har anbefalinger, primært for gutten min som er kraftig bygd og har en helt vanvittig høy slitasje på klærne sine; vi snakker om at skopar av og til bare er hele i 2-3 uker, 5.støvleparet i år er påbegynt osv. Jeg har vært veldig fornøyd med reimatec til nå. Dressen de hadde i fjor har han i 110 og jeg ser den passer godt i lengde på armer og bein men at den virker for smal rundt midtpartiet og kanskje litt kort i ryggen. Det kan være at det er akkurat den modellen som er noe smal; har den som var to-farget delt på midten vertikalt. Dressen går med andre ord på men usikker på hvor behagelig det vil være med flere lag klær under og om den kanskje blir for kort i ryggen før sesongen er skikkelig igang. Lurer litt på den didrikson men hører den er smal i modellen. Usikker på om det holder med bare en dress, at han bør ha en i reserve for både det ene og det andre.
Ønskelig: Vanntett, god nok plass, slitesterk, lett(med det mener jeg egentlig at den faktisk kan rekke å tørke over natta. Hører fra venner som har prøvd friendsdressen at den ikke rekker å tørke men jeg vet reimatec rekker det) og gjerne ikke i dyrese prisklasse; ny isbjørn blir f.eks for dyrt.
Tror han bør ha 116(han er 112cm nå).