|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Har dere hytte? | |||
Ja, to eller flere |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 1,93% |
Ja, 1 |
38 | 18,36% |
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
36 | 17,39% |
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) |
40 | 19,32% |
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant |
8 | 3,86% |
Nei, men vi pleier å leie hytte |
9 | 4,35% |
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet |
41 | 19,81% |
Nei, men vi ønsker oss det |
24 | 11,59% |
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! |
7 | 3,38% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Har dere hytte?Jeg synes annenhver familie rundt meg kjøper hytte for tida, og er nysgjerrig på hvor vanlig det egentlig er å ha egen hytte. Så: Eier husstanden din egen hytte?
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, men så eier jeg ikke bolig heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere hytte?Nei. Vi kunne kjøpt hytte om vi ønsket det, og jammen ønsker vi det innimellom, men vi har falt ned på at vår bruk vil være såpass begrenset fordi det er så mye annet vi vil gjøre at vi like gjerne kan leie en hytte 1-2 ganger i året. Nå ser det ut som vi har funnet et fast leieobjekt, det er en fin løsning synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, vi har tilgang til tre hytter gjennm familien så vi har ikke kjøpt egen. Ennå.
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har dere hytte?Nei.
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Har dere hytte?Niks, og ikke skal vi ha heller. Jeg er altfor rastløs og vil reise i feriene, og har dessuten begrenset boevne og trenger overhodet ikke mer husstell og vedlikehold i livet mitt.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Har dere hytte?Poll endelig på plass!
![]() |
![]() |
#12 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har akkurat kjøpt.
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi skal ha svigers som langhelgbarnevakt nå, og måtte følgelig ha storrengjøring i helga. Det trengtes, for å si det sånn.
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, vi har aldri ønsket oss hytte (dvs. jeg har i de siste ukene gått og tenkt at det ville vært fint med hytte, men jeg MENER det egentlig ikke). Som Toffen klarer jeg knapt å holde vedlike leiligheten på skarve 80 kvm, så å orke alt arbeidet med hytte, er helt utopisk.
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Har dere hytte?Nei. Men foreldrene mine har tre (lang historie). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere hytte?Jeg liker egentlig ikke å reise, liker å ha tingene mine på en plass og komme til noe jeg vet hva og hvor er. Og så liker jeg å ha en tilknytning og bygger identitet på den måten. Jeg er rotløs fra oppveksten og føler behov for det både for meg selv og på vegne av egne barn.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Har dere hytte?
Vi skal ha tilsvarende barnevakt neste helg (fordi vi skal på hyttetur!
![]() |
![]() |
#18 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Har dere hytte?Nei, men vi har tilgang gjennom foreldrene våre (mine har hytte, min manns foreldre har et lite hus der svigermor vokste opp). |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Har dere hytte?Vi har en hytte ved sjøen på Sørlandet og lurer på å kjøpe en til - type utleieobjekt som ligger midt i slalåmbakken og som vi kan bruke av og til selv også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
villende
|
![]() Sv: Har dere hytte?Ja, vi har eid fjellhytte i snart seks år og bruker den mye hele året (ikke så mye på våren, fra snøen blir råtten til det tørker helt opp). Vi har dessuten tilgang til to andre hytter, men ingen ved sjøen. Jeg kunne godt tenkt meg å disponere en sjøhytte, men det er uaktuelt å eie mer enn én. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|