|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør dere en lørdagskveld?Det lurer jeg på ikveld.
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi ser på tv, spiser snop og koser oss. Akkurat nå er det ingen av tv-seriene på lørdagene som vi følger med på, så da prøver vi å finne en film alle har lyst til å se. Forrige helg så vi "det regner kjøttboller" og "svein og rotta", og i kveld har vi sett "titanics ni liv".
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi ser på TV/jeg er på nett, vi spiser digg og er oppe lenge hvis vi gidder. 14 åringen er på rommet sitt og spiller, og 10 åringen har overnattingsbesøk. Doggen er klar for å legge seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi pleier å se på tv/serier/film, spise en god middag, spise smågodt og drikke et par glass vin (jeg). LilleVenn har ofte overnattingsbesøk. Denne kvelden startet bra - koselig middag med to venninner av LilleVenn og god mat. Så fikk LilleVenn plutselig kraftig øreverk og ingenting hjelper |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi har til de grader mot normalt vært ute og spist middag og drukket vin, bare jeg og mannen! Veldig koselig.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Skrur sammen IKEA-møbler og melder litt med en svenske på Jæren.
![]() |
#8 |
koko
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi har også vært ute drukket og spist og drukket og spist og... Jeg er usikker på om jeg er mest full eller mett. Morgendagen gir meg nok svaret på det spørsmålet.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?I kveld har jeg spist deilig middag hjemme, jobbet litt, sett på boksing og pludret med Mannen. Når de store ungene er hjemme ser vi gjerne film sammen, om jeg ikke er på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi er på hytta i helga og har vært borte på middag.
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vanligvis er vi hjemme alle fire og ser på Stjernekamp og Side om side mens vi spiser pizza. Den tida er egentlig ganske hellig, men i kveld har tre av oss vært på middag hos venner mens yngstemann sover hos kameraten i nabohuset.
Sist redigert av Bluen : 02-10-16 kl 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Nesteldsten har lan i kjelleren. Skjønner ikke hvordan de klarer å få plass til 8 ungdommer og ørti skjermer og konsoller ++ i den lille kjellerstua, men det gjør de visst. Mor klarer ikke å sove med såpass mye liv i huset, så da sitter jeg oppe og ser film og surrer på pc i stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Overrasket en venninne som ble 40 for en mnd siden med selskap. En vennegjeng som organiserte. Ble en flott kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?I går var jeg på konsert med et lokalt kor, det var veldig bra,. Til vanlig så ser jeg på TV og sløver, mens ungene ser på iPad, spiller e.l.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Jeg skal straks ut en tur og se på Berkely. Kanskje finner vi en pub?
![]() |
#16 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Vi har som vanlig spist god middag og hatt familiefilmkveld hvor barna velger film som vi ser alle sammen mens de spiser lørdagsgodt. Etter at barna var i seng fant jeg og mannen fram snop/snacks og så mer film (og jeg strikket i tillegg). Koselig og avslappende.
![]() |
#17 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?I går rota jeg rundt i hagen til nærmere halv seks, så gikk jeg inn og lagde middag. På lørdag er det om å gjøre å servere noe alle liker, så i går innebar det pølser som tilbehør. Etterpå skulle vi egentlig ta kveldsstellet, men ungene fikk være oppe litt lenger og bygge ferdig nytt Legosett, så var det legging, og den trekker vanligvis ut. Minsten sovner sjeldent skikkelig før ni uansett ukedag. Etterpå er det eneste jeg har lyst til å flate ut i sofaen med smågodt, strikketøy og krim på TV. Noen ganger ser vi film i stedet. Vi sitter ikke så mye i ro i løpet av dagen, så jeg synes det blir alt for lite sofatid... I går var det bare én oppvåkning før vi skulle legge oss sjøl, så kvelden var rolig og fredelig, akkurat som bestilt. :småbarnsmor:
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?I går var vi på middagsbesøk, som var veldig trivelig. Ellers pleier det å være tv, godis, god mat og kos. Eldstemann liker best å være alene på rommet med dataen da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?Typisk med barna: se på tv/film, spise godis og kanskje spille et spill. Eller vi er på hvervår skjerm. Av og til er en av dem på overnatting.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?De fleste lørdager har vi pizza og film i sofakroken med jentene, og etter de har lagt seg blir det vel som regel sofa og TV/serie. Ikke veldig oppfinnsomt, men veldig hyggelig! Forrige lørdag var jeg i Texas og spiste middag og drakk prosecco.
![]() |
|
|