Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør dere en lørdagskveld?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-16, 23:40   #1
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Hva gjør dere en lørdagskveld?

Det lurer jeg på ikveld.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:45   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi ser på tv, spiser snop og koser oss. Akkurat nå er det ingen av tv-seriene på lørdagene som vi følger med på, så da prøver vi å finne en film alle har lyst til å se. Forrige helg så vi "det regner kjøttboller" og "svein og rotta", og i kveld har vi sett "titanics ni liv".

Ofte er det overnattingsbesøk, f.eks i dag har yngste på 9 ei venninne liggende over, mens eldste på 11 er et annet sted. Gubben er på konsert, og kommer hjem litt utpå natten.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:49   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi ser på TV/jeg er på nett, vi spiser digg og er oppe lenge hvis vi gidder. 14 åringen er på rommet sitt og spiller, og 10 åringen har overnattingsbesøk. Doggen er klar for å legge seg.

Jo mindre vi gjør, jo bedre har vi det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:52   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi pleier å se på tv/serier/film, spise en god middag, spise smågodt og drikke et par glass vin (jeg). LilleVenn har ofte overnattingsbesøk. Denne kvelden startet bra - koselig middag med to venninner av LilleVenn og god mat. Så fikk LilleVenn plutselig kraftig øreverk og ingenting hjelper (Har ringt legevakt).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:53   #5
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Ser på TV/pc. I kveld har Jeg, mannen og minsten sett The Martian, eldste er på overnatting. Det er stort sett sånn våre lørdager går, god mat, snop og TV.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:55   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.122
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi har til de grader mot normalt vært ute og spist middag og drukket vin, bare jeg og mannen! Veldig koselig. Rimelig praktisk å ha store barn som er in-house-barnevakter.

Det vanlige er sofa+TV+zzzz.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:56   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Skrur sammen IKEA-møbler og melder litt med en svenske på Jæren.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 23:57   #8
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.039
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi har også vært ute drukket og spist og drukket og spist og... Jeg er usikker på om jeg er mest full eller mett. Morgendagen gir meg nok svaret på det spørsmålet.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 00:10   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

I kveld har jeg spist deilig middag hjemme, jobbet litt, sett på boksing og pludret med Mannen. Når de store ungene er hjemme ser vi gjerne film sammen, om jeg ikke er på jobb.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 00:15   #10
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi er på hytta i helga og har vært borte på middag.
Mye vin, skravling og kos. Men jeg digger egentlig hjemme lørdager når vi ikke gjør noenting fornuftig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 01:35   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vanligvis er vi hjemme alle fire og ser på Stjernekamp og Side om side mens vi spiser pizza. Den tida er egentlig ganske hellig, men i kveld har tre av oss vært på middag hos venner mens yngstemann sover hos kameraten i nabohuset.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 02-10-16 kl 09:36.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 03:02   #12
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Nesteldsten har lan i kjelleren. Skjønner ikke hvordan de klarer å få plass til 8 ungdommer og ørti skjermer og konsoller ++ i den lille kjellerstua, men det gjør de visst. Mor klarer ikke å sove med såpass mye liv i huset, så da sitter jeg oppe og ser film og surrer på pc i stedet.

Vi er ikke så spennende, så lørdagskvelder er det mye film, pc, bok og god mat ellers også, men stort sett er det fredeligere enn denne lørdagen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 03:19   #13
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Overrasket en venninne som ble 40 for en mnd siden med selskap. En vennegjeng som organiserte. Ble en flott kveld.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 04:29   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

I går var jeg på konsert med et lokalt kor, det var veldig bra,. Til vanlig så ser jeg på TV og sløver, mens ungene ser på iPad, spiller e.l.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 04:54   #15
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Jeg skal straks ut en tur og se på Berkely. Kanskje finner vi en pub?

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 08:18   #16
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.876
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Vi har som vanlig spist god middag og hatt familiefilmkveld hvor barna velger film som vi ser alle sammen mens de spiser lørdagsgodt. Etter at barna var i seng fant jeg og mannen fram snop/snacks og så mer film (og jeg strikket i tillegg). Koselig og avslappende.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 09:08   #17
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

I går rota jeg rundt i hagen til nærmere halv seks, så gikk jeg inn og lagde middag. På lørdag er det om å gjøre å servere noe alle liker, så i går innebar det pølser som tilbehør. Etterpå skulle vi egentlig ta kveldsstellet, men ungene fikk være oppe litt lenger og bygge ferdig nytt Legosett, så var det legging, og den trekker vanligvis ut. Minsten sovner sjeldent skikkelig før ni uansett ukedag. Etterpå er det eneste jeg har lyst til å flate ut i sofaen med smågodt, strikketøy og krim på TV. Noen ganger ser vi film i stedet. Vi sitter ikke så mye i ro i løpet av dagen, så jeg synes det blir alt for lite sofatid... I går var det bare én oppvåkning før vi skulle legge oss sjøl, så kvelden var rolig og fredelig, akkurat som bestilt. :småbarnsmor:

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 09:12   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

I går var vi på middagsbesøk, som var veldig trivelig. Ellers pleier det å være tv, godis, god mat og kos. Eldstemann liker best å være alene på rommet med dataen da.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 09:24   #19
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

Typisk med barna: se på tv/film, spise godis og kanskje spille et spill. Eller vi er på hvervår skjerm. Av og til er en av dem på overnatting.

Typisk med kjæresten: han studerer eller er på jobb og jeg ser tv/film og drikker vin eller drikker vin med en venninne. Vi våkner alltid mellom 02.30 og 03.30 av at naboen kjefter opp samboeren eller noen krangler/sloss ute. I natt var det ei jente som hadde lovet seg bort til minst to gutter. Det ble det uenighet av. Jeg ringte politiet, de kom, var der i 15 sekunder og deretter fortsatte bråket. Irriterende! De kunne i det minste ha jaget dem til et annet nabolag.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-16, 10:10   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør dere en lørdagskveld?

De fleste lørdager har vi pizza og film i sofakroken med jentene, og etter de har lagt seg blir det vel som regel sofa og TV/serie. Ikke veldig oppfinnsomt, men veldig hyggelig! Forrige lørdag var jeg i Texas og spiste middag og drakk prosecco.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no