|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erfaringer med freshboks?Noen som har prøvd freshbox? Hva synes dere? Fordeler og ulemper? Er det verdt prisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med freshboks?Vi har prøvd og har nå pakket den vekk igjen. Blei litt styrete å ta hele boksen ut hver gang vi skulle ha noe. Enklere med små bokser. Synes vi da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med freshboks?Her jeg bor er det nok mange som har prøvd og ikke vært fornøyde, jeg ser mange på 'kjøpe selge' sider. Vi har ikke prøvd, men etter at jeg så det så fant jeg ut at jeg ikke skal prøve. Vi har en plastboks uten lokk som vi samler alt pålegget i. Kan da ta ut enten hele boksen, eller bare et pålegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaringer med freshboks?Det er ikke mulig å justere størrelsene på rommene og den er stor og klumpete å ta ut og inn. Vi har på hytta, men bruker den aldri.
![]() |
#5 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med freshboks?Har hatt min i over eit år no, og den er dagleg i bruk.
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med freshboks?Ser ut til at vi har hatt en tråd om det før også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|