|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
Se resultatene: Har du / har du hatt brevvenn? | |||
Har hatt brevvenn |
![]() ![]() ![]() ![]() |
106 | 77,37% |
Har hatt og har fortsatt brevvenn |
13 | 9,49% |
Har hatt brevvenn, men nå mailer vi i stedet |
11 | 8,03% |
Jeg oppdaget skrivelysten på forum |
2 | 1,46% |
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver skjelden noe på forum :lesehest: |
1 | 0,73% |
Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver ikke noe på forum :sjenert: |
0 | 0% |
Annet (beskriv) |
4 | 2,92% |
Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Har du (hatt) brevvenn?Jeg satt nettopp å tenkte på at her finnes veldig mange skriveglade mennesker, og kom plutselig til å tenke på om man alltid har vært så skriveglad? Har vi en samling med mennesker som har og eller har hatt brevvenner her inne, eller har skrivekløen kommet etterhvert?
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg skrev med en australsk jente på barneskolen, men så ble det gradvis slutt på det. Etter det har jeg ikke hatt brevvenner. Ikke annet enn at det ble en del brev til mannen da han var i militæret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Tidlig i tenårene hadde jeg enormt mange brevvenner. De fleste fra andre land, men en del fra Norge også. Jeg skrev og skrev, ønsket meg alltid frimerker og brevpapir til jul. Ser nok på min forumtilværelse litt som en forlengelse av det med å ha brevvenner.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde flere brevvenner som barn, og jeg hadde en gresk brevvenninne fra jeg var 12 til jeg var nærmere 20. Jeg skrev også masse brev til familie og venner. Men nå er det jammen lenge siden jeg har fått et papirbrev. Litt trist, egentlig, det var jo så hyggelig med brev i postkassa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde flere brevvenner før jeg ble etablert med barn
![]() |
#8 |
Live and let live
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?
Haha, nå fikk jeg frem gamle minner fra ungdommen (Gud så gammel jeg høres ut da.
![]() |
#9 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Andrea fra Nebraska på barneskolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg glemte jo å svare selv. Jeg hadde en russisk gutt som het Victor som brevvenn en periode.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt ei brevenninne i Romania i snart 20 år. Vi besøkte dem for 3 gang nå i sommer. Brevenninna mi har jeg et helt spesielt venninneforhold til. Nå foregår det meste av kommunikasjon på msn, mail og sms, men vi skriver fremdeles et brev en gang i blant. Jeg har blitt kjent med hele familien hennes og enkelte av vennene hennes og hun har blitt kjent med mine foreldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt et par brevvenner ja. Da passepiken min, som jeg elsket, flyttet til Voss da jeg var liten,
![]() |
#13 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?En periode hadde jeg brevvenner nærmest over hele verden. Australia, England, USA, Korea, New Zealand, Irland, Tyskland, Sverige, Hong Kong, Mexico, Norge, Mauritius, Reunion, jeg husker ikke alle. Det var brev i posten hver dag, og jeg ble god i engelsk. I dag har jeg bare kontakt med min australske brevvenninne. Vi har skrevet til hverandre siden 1977, men aldri møtt hverandre. Så det står på min ønskeliste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Nå da?
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Ja, jeg hadde mange brevvenner fra jeg var 11-12(?) og noen år fremover.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde mange brevenner i barne og ungdomstida. Da jeg først fikk internett oppdaget jeg gleden med å ha brevenner igjen, da med mail selvfølgelig. Etter at jeg har fått barn har det blitt mindre, nå er det mest forum-henging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jepp, jeg hadde mange brevvenner da jeg var yngre (10-18 år). Sluttet vel egentlig med brevvekslingen da jeg fikk min første ordentlige kjæreste på slutten av videregående. 4 år etter da det ble slutt, så oppdaget jeg chatting på irc etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Har hatt brevvenner i massevis. De fleste skrev mindre, sjeldnere, dårligere og mindre utleverende enn meg. Det var en som var like flink/ivrig/hyppig brevskriver som jeg selv, og henne møtte jeg faktisk. Vi tok til og med opp skrivinga igjen for et par år siden, men hadde nok vokst fra hverandre så det kokte bort i kålen. Men jeg var utrolig ivrig en periode på sent 80- og tidlig 90-tall, da jeg sikkert hadde 10 brevvenner op samme tid og det gikk vel ikke en dag uten at jeg skrev brev til en av dem.
![]() |
#18 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt mange brevvenner opp gjennom tidene. Noen av disse har jeg ennå kontakten med, men det blir ikke stort mer enn et kort evt et lite brev til jul nå, dessverre.
![]() |
#19 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt en og samme brevvenn siden jeg var fem år gammel. Vi "fant" hverandre i et Pony-blad, og selv om vi bodde i hver vårt land så "ble det oss to". I perioder har det vært mange brev, og vi har også besøkt hverandre en del. Nå har livene våre gått i helt forskjellige retninger, og vi skriver hverandre maks en gang i året. Jo koseligere er det når jeg først mottar et brev.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt massevis av brevvenner, men den jeg husker best er denne: |
![]() |
![]() |
|
|