|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Silikonpupper?Har du vurdert det? Sist redigert av Fruktflua : 30-07-07 kl 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg har aldri vurdert det, og er vel temmelig på linje med deg, Fruktflua. Litt strengere, antagelig.
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Silikonpupper?En meeloper til Tinetoff og Fruktflua melder seg.
![]() |
![]() |
#4 |
Sperret
![]() Sv: Silikonpupper?
Godt å høre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg har aldri vurdert det, og ville ikke vurdert det uansett hvor små pupper jeg hadde hatt. (Og de har vært små). Kunne aldri tenke meg å ha sånne fremmedlegemer i kroppen, og syns dessuten silikonpupper (ihvertfall av den store runde typen som man ser med en gang er silikon) er særdeles usexy. Mannen min (og alle andre menn jeg har hørt uttale seg om dette) syns det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg har aldri vurdert det på egne vegne, selv om noen sikkert synes jeg burde det. Argumentet om at menn vil ha store pupper, kjøper jeg ikke. Er det dette mannen ser etter som den viktigste kvaliteten hos en kvinne, kan han sannelig ha det så godt. Da har vi det nok best uten hverandre, gitt.
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
Ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
Enig med Elinblu.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg har noen tomme pupper etter amming, og regner ikke med de blir noe særlig bedre etter denne.
![]() |
![]() |
#10 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg kunne tenkt meg det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Silikonpupper?Akkurat det har vi faktisk diskutert litt i heimen i det siste. Jeg har jo hatt diiiiigre, naturlige pupper en god stund, noe jeg ikke har likt, men som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg trodde at maen likte dem. Noe han sa fordi han trodde jeg ville høre det... Komplisert. Anyway, det kom jo fram at han også likte mindre pupper bedre, så da tok det ikke så mange dagene før jeg bestilte reduksjon kan man si....
![]() |
#12 |
Sperret
Gratulerer med splitter nye, "naturlige" pupper! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
både her og der
|
![]() Sv: Silikonpupper?Ja, det kunne jeg godt tenke meg. Fra naturens side er jeg helt flat og jeg kunne godt tenke meg normale pupper, B-cup eller en liten C. Kroppen min ser helt rar ut: Jeg ser ut som om jeg er midt i 30-årene i ansiktet og ellers på kroppen, mens puppene ser ut til å tilhøre en 12-åring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Slow reader
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg har ikke silikon (men kunne trengt det :flat: ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Silikonpupper?Åh, dette er noe jeg ikke klarer å forholde meg nøytral til. Selv er jeg flat som en planke, men ikke pokker'n at det skal noe silikon i mine pupper. Jeg har grått, vært deprimert og laaangt nede pga. dårlig selvtillit, og har tenkt (hovedsakelig før jeg fikk barn) at det kanskje hadde vært bedre om jeg hadde letnet på prinsippene og lagt meg under kniven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Expired
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg vurderte det faktisk før jeg fikk barn, for jeg har omtrent bare tomta altså - det var antakelig tomt for "ingredienser" da resten skulle lages. |
![]() |
![]() |
#19 |
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Silikonpupper?Signerer AlfaCharlie jeg. Lurer også på hvordan sønnene våre kan respektere vanlige jenter uten silikon hvis alle mødre legger inn plastikk. Kan ikke klage på modellene da nei. Jeg er for silikon til kreftopererte eller andre sykdommer som har gjort at en har måttet fjerne brystet. Slike skjønnhetsløft uten at en behøver det er jeg ikke glad for. Jeg fikk ikke så pene pupper selv etter to barn, men lærer meg å godta dem. Silikon BH er greit å bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Silikonpupper?Jeg kunne godt tenkt meg større pupper, men vet ikke om jeg noen gang vil vurdere silikon. Fremmedlegeme i kroppet er jeg ikke noe for. Men en burde kunne kjøpe fine BH-er med ekstra pupper i. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|