Silikonpupper?
Har du vurdert det?
Selv er jeg veldig restriktiv i tankegangen mht plastisk kirurgi. Jeg har full forståelse for at folk vil rette på skavanker som er hemmende/svært sjenerende i dagliglivet, men å rette på noe som fungerer utmerket som det det er ment å fungere som blir veldig fjernt for meg(pupper). Spesielt fjern og merkelig er tanken på de kvinnene som tror det er dødssexy med megainnlegg.
Jeg skal ikke si at jeg aldri har tenkt tanken på å få meg silikoninnlegg+oppstramming en gang i fremtiden, men sånn som ting er nå er det helt utelukket. Jeg kan ikke forestille meg hvor ekkelt det må føles å ha såpass store fremmedlegemer presset inn i kroppen på et så strategisk plassert sted som øverst på brystkassen. For meg høres det temmelig ubehagelig ut. Blir man virkelig vant til det?
Jeg har ei venninne som fikk seg noen enorme pupper for noen år tilbake. Det ser virkelig ikke bra ut, tvert i mot så ser den ellers så pene jenta ut som et misfoster med de enorme jura sine i forhold til den spinkle kroppen. Trist som bare det. Hun vet hva jeg synes, og hun er til dels enig med meg, men vil ikke fjerne de/få seg mindre innlegg fordi hun er overbevist om at alle menn elsker store pupper.
Ja? Har du silikon?
Sist redigert av Fruktflua : 30-07-07 kl 14:38.
|