Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Silikonpupper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 14:22   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Silikonpupper?

Har du vurdert det?

Selv er jeg veldig restriktiv i tankegangen mht plastisk kirurgi. Jeg har full forståelse for at folk vil rette på skavanker som er hemmende/svært sjenerende i dagliglivet, men å rette på noe som fungerer utmerket som det det er ment å fungere som blir veldig fjernt for meg(pupper). Spesielt fjern og merkelig er tanken på de kvinnene som tror det er dødssexy med megainnlegg.

Jeg skal ikke si at jeg aldri har tenkt tanken på å få meg silikoninnlegg+oppstramming en gang i fremtiden, men sånn som ting er nå er det helt utelukket. Jeg kan ikke forestille meg hvor ekkelt det må føles å ha såpass store fremmedlegemer presset inn i kroppen på et så strategisk plassert sted som øverst på brystkassen. For meg høres det temmelig ubehagelig ut. Blir man virkelig vant til det?

Jeg har ei venninne som fikk seg noen enorme pupper for noen år tilbake. Det ser virkelig ikke bra ut, tvert i mot så ser den ellers så pene jenta ut som et misfoster med de enorme jura sine i forhold til den spinkle kroppen. Trist som bare det. Hun vet hva jeg synes, og hun er til dels enig med meg, men vil ikke fjerne de/få seg mindre innlegg fordi hun er overbevist om at alle menn elsker store pupper.

Ja? Har du silikon?


Sist redigert av Fruktflua : 30-07-07 kl 14:38.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:24   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har aldri vurdert det, og er vel temmelig på linje med deg, Fruktflua. Litt strengere, antagelig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:29   #3
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

En meeloper til Tinetoff og Fruktflua melder seg.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:29   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikonpupper?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har aldri vurdert det, og er vel temmelig på linje med deg, Fruktflua. Litt strengere, antagelig.

Godt å høre.

Jeg synes det er sykt at det er så vanlig å tukle med en frisk kropp for å se bedre ut. De jeg kjenner som har innlegg ser dessuten ikke det spøtt bedre ut med innlegg enn de gjorde uten. Heldigvis mener mannen min at det er ordentlig tullete med silikon. Ikke det at jeg tror at mitt syn hadde vært annerledes om han synes silikon var sexy, men det er godt å vite at menn ikke bestandig har like preferanser mht hva som er sexy eller ei.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:30   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har aldri vurdert det, og ville ikke vurdert det uansett hvor små pupper jeg hadde hatt. (Og de har vært små). Kunne aldri tenke meg å ha sånne fremmedlegemer i kroppen, og syns dessuten silikonpupper (ihvertfall av den store runde typen som man ser med en gang er silikon) er særdeles usexy. Mannen min (og alle andre menn jeg har hørt uttale seg om dette) syns det samme.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:31   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har aldri vurdert det på egne vegne, selv om noen sikkert synes jeg burde det. Argumentet om at menn vil ha store pupper, kjøper jeg ikke. Er det dette mannen ser etter som den viktigste kvaliteten hos en kvinne, kan han sannelig ha det så godt. Da har vi det nok best uten hverandre, gitt.

Er man helt, helt paddeflat kan jeg ha forståelse for at folk velger å gjøre noe med det, men generelt synes jeg det er trist at slike inngrep blir mer og mer vanlige hos helt normalt utrustede damer. Mangfoldet blir jo borte! Jo flere som legger inn silikon, jo mer ensomme blir vi andre som ikke er Dolly Parton fra naturens side.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:33   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikonpupper?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har aldri vurdert det på egne vegne, selv om noen sikkert synes jeg burde det. Argumentet om at menn vil ha store pupper, kjøper jeg ikke. Er det dette mannen ser etter som den viktigste kvaliteten hos en kvinne, kan han sannelig ha det så godt. Da har vi det nok best uten hverandre, gitt.

Ikke sant?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:35   #8
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg kunne tenkt meg det.
Ikke for å få dem større, de er store nok.'
Nettopp derfor kunne jeg tenkt meg å "fylle dem opp" litt. Slik at jeg består blyanttesten.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:45   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er man helt, helt paddeflat kan jeg ha forståelse for at folk velger å gjøre noe med det, men generelt synes jeg det er trist at slike inngrep blir mer og mer vanlige hos helt normalt utrustede damer. Mangfoldet blir jo borte! Jo flere som legger inn silikon, jo mer ensomme blir vi andre som ikke er Dolly Parton fra naturens side.

Enig med Elinblu.

Jeg ser jo det at brystene mine ikke er så spretne som det de en gang var, men de er nå mine og fine lell. Og en god BH kan fikse mye, har jeg funnet ut. Heller silikonen på utsiden enn på innsiden.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:50   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Akkurat det har vi faktisk diskutert litt i heimen i det siste. Jeg har jo hatt diiiiigre, naturlige pupper en god stund, noe jeg ikke har likt, men som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg trodde at maen likte dem. Noe han sa fordi han trodde jeg ville høre det... Komplisert. Anyway, det kom jo fram at han også likte mindre pupper bedre, så da tok det ikke så mange dagene før jeg bestilte reduksjon kan man si....

Men som sagt, pupper har vi diskutert, og min kjære sier at han ikke har snakket med en eneste mann som sier at han synes at silikon (og da snakker vi sånne digre oppblåste, ikke dem med vrengte bukselommer som får seg en b-cup) er fint. Og at han ikke kan begripe at mennesker med normale pupper legger inn silikon.

Jeg kan forstå at hvis man er flat som en mann, eller har pupper som vrengte bukselommer, at man da legger inn litt , og det tror jeg faktisk jeg hadde gjort selv om jeg hadde vært i den situasjonen. Men derfra til å blåse dem opp....?

Kirurgen som reduserte mine fortalte at han dagen før hadde hatt en pasient med ok bryster, som ville legge inn 500 gr i hver. Han hadde klart å forhandle det ned i 450. Men selv det må jo være alt for mye. Jeg fjernet jo 300 og 400 gram fra mine, og da gikk jeg fra F til C-cup....

Og hvis noen vurderer å legge inn masse sillikon ta det fra en med erfaring: Det er ikke godt med store bryst, det er ikke fint med store bryst, og det er fullstendig upraktisk når man skal kjøpe undertøy og klær .

Og bare for å ha sagt det: Jeg VET det finnes menn som liker store bryst, men de liker dem som er naturlig store, ikke silikon .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 14:52   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har noen tomme pupper etter amming, og regner ikke med de blir noe særlig bedre etter denne. Så når jeg er ferdig med barneproduksjon, så blir det brystløft+silikon på meg. :glise: Jeg vil gjerne ha normale pupper, ikke appelsiner i nylonstrømpe.


(Hører til historien at jeg skal ha mageplastikk også.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 15:29   #12
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikonpupper?

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Akkurat det har vi faktisk diskutert litt i heimen i det siste. Jeg har jo hatt diiiiigre, naturlige pupper en god stund, noe jeg ikke har likt, men som jeg ikke har gjort noe med fordi jeg trodde at maen likte dem. Noe han sa fordi han trodde jeg ville høre det... Komplisert. Anyway, det kom jo fram at han også likte mindre pupper bedre, så da tok det ikke så mange dagene før jeg bestilte reduksjon kan man si....

Men som sagt, pupper har vi diskutert, og min kjære sier at han ikke har snakket med en eneste mann som sier at han synes at silikon (og da snakker vi sånne digre oppblåste, ikke dem med vrengte bukselommer som får seg en b-cup) er fint. Og at han ikke kan begripe at mennesker med normale pupper legger inn silikon.

Jeg kan forstå at hvis man er flat som en mann, eller har pupper som vrengte bukselommer, at man da legger inn litt , og det tror jeg faktisk jeg hadde gjort selv om jeg hadde vært i den situasjonen. Men derfra til å blåse dem opp....?

Kirurgen som reduserte mine fortalte at han dagen før hadde hatt en pasient med ok bryster, som ville legge inn 500 gr i hver. Han hadde klart å forhandle det ned i 450. Men selv det må jo være alt for mye. Jeg fjernet jo 300 og 400 gram fra mine, og da gikk jeg fra F til C-cup....

Og hvis noen vurderer å legge inn masse sillikon ta det fra en med erfaring: Det er ikke godt med store bryst, det er ikke fint med store bryst, og det er fullstendig upraktisk når man skal kjøpe undertøy og klær .

Og bare for å ha sagt det: Jeg VET det finnes menn som liker store bryst, men de liker dem som er naturlig store, ikke silikon .

Gratulerer med splitter nye, "naturlige" pupper!

Brystreduksjon er for meg noe helt annet enn å legge inn implantater, til tross for at det jo er plastisk kirurgi. Altfor store pupper må jo være ubehagelig å drasse rundt på, og å fikse det er nesten som en liten helseinvestering.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 15:40   #13
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Silikonpupper?

Ja, det kunne jeg godt tenke meg. Fra naturens side er jeg helt flat og jeg kunne godt tenke meg normale pupper, B-cup eller en liten C. Kroppen min ser helt rar ut: Jeg ser ut som om jeg er midt i 30-årene i ansiktet og ellers på kroppen, mens puppene ser ut til å tilhøre en 12-åring.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 16:19   #14
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har ikke silikon (men kunne trengt det :flat: ).
På tivoli i dag så jeg et tragisk eksempel, hvor en snart-40-åring desperat hadde dollet seg som en 19-åring, og hvor spenstige silikonpupper med bulende brystvorter pekte rett oppover i en Xtra Small t-skjorte. Så akkurat i dag, heller jeg mot nei til sådan kirurgi.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:12   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Åh, dette er noe jeg ikke klarer å forholde meg nøytral til. Selv er jeg flat som en planke, men ikke pokker'n at det skal noe silikon i mine pupper. Jeg har grått, vært deprimert og laaangt nede pga. dårlig selvtillit, og har tenkt (hovedsakelig før jeg fikk barn) at det kanskje hadde vært bedre om jeg hadde letnet på prinsippene og lagt meg under kniven.

Såh har jeg ammet to barn, det har definitivt ikke hjulpet på størrelse eller fasong, men plutselig oppdaget jeg hva de EGENTLIG er der for. Aha!

Jeg er sjokkert over mødre som velger å legge inn silikon. Ja, jeg ER det! Hva slags signaler er det å sende til sine barn? Hvordan kan de si til datteren på 14 uten pupper at hun ser flott ut, at det er naturlig, at hun skal være stolt av seg selv? Og hvordan skal man kunne si til sine sønner at de skal respektere den naturlige kvinnekroppen, lære de at de "glamorøse" modellene er retusjert og operert, og at det ikke er bra?

Selvfølgelig, det er gråsoner. Ja, man kan være så psykisk plaget at det kanskje er lurt å gjøre noe med det. Allikevel tror jeg mange hadde brukt pengene bedre på en skikkelig makeover, lært å legge sminke, velge klær å fikse håret sånn at man føler seg bra med seg selv.

Jeg har "venninner" som ha lurt på hvorfor jeg ikke vil ha silikon. Det neste blir vel at de lurer på når jeg skal operere min store nese, og hva blir det neste? Collagen i leppene? Botox i pannen? Fettsuging?

Alt for å strebe etter et medieskapt skjønnhetsideal som helt ærlig, på nært hold ser ganske monstrøst ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:22   #16
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg vurderte det faktisk før jeg fikk barn, for jeg har omtrent bare tomta altså - det var antakelig tomt for "ingredienser" da resten skulle lages.
I ungdomsårene plaget det meg litt, for var lang og tynn - og fikk stadig høre at jeg så ut som en gutt. Ikke veldig stas når man er 17 år og døøøødelig forelska.
Men har ikke gjort det heldigvis - og i dag kunne jeg ikke drømme om å gjøre det.
Men har ingen motforestillinger om det er ting som virkelig hemmer folk, og som kan gi dem bedre livskvalitet ved at de gjør et eller annet kosmetisk inngrep på kroppen sin.
Men selv kunne jeg som sagt ikke tenke meg å gjøre det. Kjenner mange med silikon, og de har ikke overdimensjonerte jur, men "normale" pupper. Og i utgangspunktet var de nærmest uten - så de ser helt normale ut.

  Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:30   #17
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg har en venninne med silkikon og puppene hennes er rett og slett flotte. Og ikke ser de kunstige ut heller.

Jeg har dog tenkt å beholde mine som de er.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:33   #18
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Silikonpupper?

Signerer AlfaCharlie jeg. Lurer også på hvordan sønnene våre kan respektere vanlige jenter uten silikon hvis alle mødre legger inn plastikk. Kan ikke klage på modellene da nei. Jeg er for silikon til kreftopererte eller andre sykdommer som har gjort at en har måttet fjerne brystet. Slike skjønnhetsløft uten at en behøver det er jeg ikke glad for. Jeg fikk ikke så pene pupper selv etter to barn, men lærer meg å godta dem. Silikon BH er greit å bruke.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:08   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.923
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Jeg kunne godt tenkt meg større pupper, men vet ikke om jeg noen gang vil vurdere silikon. Fremmedlegeme i kroppet er jeg ikke noe for. Men en burde kunne kjøpe fine BH-er med ekstra pupper i. Her hjelper det ikke med en vanlig BH med innlegg gitt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:30   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Silikonpupper?

Applaus til alfaCharlie!



Forøvrig er det et mysterium for meg at noen som ser så flott ut som deg skulle ønske å forandre på noe som helst, sånn helt sett bort fra den prinsippielle siden av saken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no