Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognvalg ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-07, 21:21   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Vognvalg ...

... igjen.

Vi endte opp med å bruke den gamle bagvognen istedet for å kjøpe ny siden jeg likevel ikke var i stand til å gå turer. Men nå MÅ vi ha ny når han skal ut av bagen.

Svigerinnen min har kjøpt teutonia S3, og vi har fått prøvekjørt og er ganske frelst. (Lillebror var også ganske frelst. )

Men det jeg ikke er så overbevist ifht. var fargene, men kanskje den limegrønne er aktuell.

Er det noen andre vogner som er aktuelle for oss når vi vil ha en vogn som er lett, men stødig, som fint kan kjøres på grus og humpete veier (uten popcorn-effekt), som kan snus begge veier (at ungen kan sitte mot og fra oss), som kan ligges helt ned i ryggen (og ha god liggecomfort til sovende babyer), og som har fine farger (og stoff som er greit å vedlikeholde)?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.