|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kjernesnill
|
Mei Tai-kjøpehjelpEr det noen av dere som kan hjelpe en stakkar litt med å få kjøpt seg en Mei Tai eller noe lignende? Jeg er stadig innom tettinntil, der går jeg meg vill og leser om damer som vil bytte bort sine skjønne bæretøy med silkepaneler i andre varianter med rokokkomønster osv. Og så heter alt veldig mye rart, lange, rare ukjente navn.
|
|
|
#2 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mei Tai kjøpehjelpJeg er helt grønn på alt som har med bæring å gjøre, men har også lyst på en MT og Smula på NM/SM skal derfor sy til meg. Veldig greit, da får du den akkurat som du vil. (her er link til butikken hun selger via: www.mamsemums.com og her er bloggen hennes: http://smulashobby.weblogg.no/ )
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07) Sist redigert av Noba : 17-08-07 kl 01:10. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Går stille i dørene
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mei Tai kjøpehjelpOm du går inn på annonsørsiden på tettinntil så blir du kanskje mer kjent med en del av merkene på norske meitaier. Noen av disse er ganske nye på markedet (de nederste er nyest, og de har ofte ikke nettbutikk, men hobbyblogg slik som Smula), og de nyeste er ofte litt rimeligere enn de mer etablerte merkene. Det som veier mot er at disse da ikke er så "utprøvde" som de kjente merkene. Du kan jo vurdere å kjøpe en brukt MT, slik at du kan selge den uten å tape for mye dersom du ikke er fornøyd. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Mei Tai-kjøpehjelp
Ja. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Går stille i dørene
Jeg liker best MT, ikke minst fordi man kan variere knytingene mer. Jeg liker absolutt ikke Ergo på magen, og heller ikke med nyfødte (det spebarnsinnlegget er ikke så veldig bra). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Mei Tai-kjøpehjelpOm du skal ha en råsa mt så skal jeg selge en
|
|
|
|
#11 |
|
Går stille i dørene
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Type R ;)
Min snuppa ser ingen ting når hun er på magen min, hun ser rett i skulderen min...men når man bærer henne så bretter han ned kanten så ser hun ut på siden...
|
|
|
|
#13 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Type R ;)
Får ikke til å ha henne høyere, puppene er i veien *ler*
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Mei Tai-kjøpehjelpDet er mange flotte meiTai'er. Flere av produsentene syr på bestilling, så du kan jo selv velge.
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Mei Tai-kjøpehjelpMarianne: Du kan jo ha knytingen over puppene når du bærer henne på magen, da kommer hun høyt opp. En annen ting er å velge MT-er med sovehette, da kan du ha henne høyt uten nakkestøtte slik at hun ser godt, for så å bruke sovehetten når hun sovner. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Type R ;)
Ok.
|
|
|
|
#18 |
|
Står på egne ben
Jeg har begge deler, men nå som jeg har blitt så vant til å bære i Mei Tai, så synes jeg ikke Ergo er så behagelig å bære i lenger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Mei Tai-kjøpehjelpJeg har nå tre Mei Taier - en hjemmesydd, en Babyhawk og en Kozy. Min favoritt er definitivt babyhawken. Den er godt polstret, god å bære i, passe størrelse og en fin nakkestøtte som kan brettes ned. Og den er relativt rimelig. Min har ekstra lange stropper og er tosidig med forskjellig stoff på hver side - de har mange fine stoffer å velge mellom.
|
|
|
#20 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Mei Tai-kjøpehjelp
Kan bare signere her. |
|
|