Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Manglet en puslespillbrikke?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-25, 22:50   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Manglet en puslespillbrikke?

Har du noengang opplevd at det har manglet en brikke i et nytt puslespill?

Jeg mangler altså en brikke. Jeg skjønner at det mest sannsynlig er en brukerfeil. Men. Akkurat den brikken er så særegen at jeg ville ha husket det om jeg sorterte den ut av esken. Spillet har bare ligget et sted i seks dager, esken har ikke veltet, og det har heller ingen av sorteringsboksene.

Har sjekket under alle sofaputer, under sofaene, hånd kjemmer teppet under bordet, og jeg har altså aldri sett den brikken. Ingen i huset erkjenner å ha sett brikken eller å tulle med meg.

Så: har du noen gang, helt sikkert, hatt et nytt puslespill som har manglet en brikke? ()

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.