|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Manglet en puslespillbrikke?Har du noengang opplevd at det har manglet en brikke i et nytt puslespill?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Ja. Sendte e-post til Ravensburger og de sendte meg den manglende brikken.
![]() |
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Jøss. Takk. Har ikke tenkt tanken en gang(!). Ser de skriver på hjemmesidene at de ikke har individuelle brikker for spill under 9.000.
![]() |
#4 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Jepp!! Det skjer! Det har skjedd tre ganger med datteren min, med samme puslespill, dvs hun fikk nytt, men de nye manglet også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Det kan godt hende at mitt var over 10.000 brikker. Men det er uansett mange år siden, så de kan ha endret det også.
![]() |
![]() |
#6 |
Smugleser
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Ja, med kunnskap om at andre faktisk har opplevd det samme, så har jeg sendt en mail, så får vi se. (Jeg bryr meg jo ikke lenger om brikken, spillet er puslet, og tilfredsstillelsen fraværende.
![]() |
#7 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Hmm, så rart. Jeg har samme og venninne lånte det og sa ingenting om manglende brikke. (har ikke puslete det selv).
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Jeg har også dette, og det var komplett.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Jeg har manglet brikke i puslespill 2 ganger, men har ikke gjort noe med det. Sånn for statistikkens del, så er det en stor andel av ikke så altfor mange lagte puslespill (kanskje 20).
![]() |
#12 |
Smugleser
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Første gang jeg har opplevd det, men jeg pusler ikke så mye, bare i ferier.
![]() |
#13 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Jeg har opplevd det en gang, og jeg pusler ganske ofte. Utrolig irriterende.
![]() |
![]() |
#14 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Har også opplevd en gang at det manglet en brikke.
![]() |
![]() |
#15 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Manglet en puslespillbrikke?Aldri opplevd på nye puslespill, men vanligvis kjøper jeg dem i brukthandel og da er det hele et sjansespill. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|