|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?Jeg og min venninne skal på fjelltur på Nordmøre (Tustna) neste uke, og vurderer å avslutte turen med en natt på hotell, og en bedre middag i Kristiansund. Er det noen lokalkjente som har innspill på hvilket hotell vi bør peile oss inn på, og ikke minst, hvor vi går for å spise en bedre middag?
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?Det er flere bra restauranter i Kristiansund. Smia er fin plass med god mat, veldig god bacalao sist jeg spiste der. Litt varierende service kanskje. På Kranaskjæret er det også fint, og ganske god mat. 2.etg på Brasseriet er også bra, den ligger helt inntil kaia, så det er veldig god stemning der. Boteco er litt med nedpå og har litt brasiliansk vri. Ellers så har du jo to kjente buer da (som er bod og ikke restaurant); fishanbua og stappebua.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?Vi har bodd på det hotellet som ligger like ved Tahiti, og det tror jeg er Thon. Det var flott utsikt fra rommet vårt over til en eller annen bro! Vi spiste middag der (var der rmed storfamilien inkludert gamle med dårlige bein) og det var bra. Husker ikke frokosten.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 14-08-25 kl 00:30. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tatt på
|
Sv: Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?Om du var på Thon ved Tahitibrygga, så var du på Innlandet og tok sundbåten over til Kirkelandet.
Pie (2007) og Gut (2010) Sist redigert av Fersken : 14-08-25 kl 00:54. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Sv: Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?Takk, dette er gull
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-08-25 kl 00:21. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Sv: Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?
Mener du Comfort?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-08-25 kl 01:49. |
|
|
|
![]() |
|
|