Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-25, 21:33   #1
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overnatting og matopplevelse i Kristiansund?

Jeg og min venninne skal på fjelltur på Nordmøre (Tustna) neste uke, og vurderer å avslutte turen med en natt på hotell, og en bedre middag i Kristiansund. Er det noen lokalkjente som har innspill på hvilket hotell vi bør peile oss inn på, og ikke minst, hvor vi går for å spise en bedre middag?

Middagen kan godt koste litt, det blir muligens en del av en (spleise-)gave til min venninne. Vi liker og tåler alt, men selvsagt gøyest med noe lokalt (helst), i det minste norsk, min venninne er utenlandsk.

Hotellet trenger ikke være veldig fancy, men helst litt koselig, og med god frokost.

Vi har ikke bil, så det må være i selve Kristiansund by, vi kommer med buss, og skal dra med hurtigbåten til Trondheim neste dag.

Andre tips til noe vi bør se og gjøre, innenfor gå- og sundbåt-rekkevidde? Jeg har vært i Kristiansund et par ganger, men det begynner å bli lenge siden, og jeg er ikke veldig kjent.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.