|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
Se resultatene: Fordeling av pålegg | |||
Bestill som planlagt, alle seks variantene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 93,75% |
Begrens det til fire |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
Deltakere: 16. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Mer om mat i dåpNå har jeg bestemt meg for å bestille 150 snitter (4,4 snitte p.p) primært tenkt til de voksne + et karbonadesmørbrød til hver (her er barna inkludert, de får som sagt i en annen tråd, pølser ellers). Det vil si at det er 4 snitter pr. voksent hode + 14 snitter ekstra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer om mat i dåpHmm, vanskelig det der. Av det du nevner hadde jeg ikke spist reker og brie og det er vel sannsynlig at ikke alle vil ha en av alt. Så sånn sett tror jeg flere ulike påleggssorter er best, men kanskje flest av det pålegget som er mest "gjengs" da.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Mer om mat i dåpJeg synes du har skissert et fint eksempel jeg. Variasjon, med tyngde på sikkerstikkene. Det var sånn vi gjorde det i dåpen til minstemann og det gikk fint. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Mer om mat i dåp6 varianter. Mer å velge i - alle trenger ikke ha en av alt. Sånn fungerer det sjelden likevel. |
![]() |
![]() |
#7 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer om mat i dåpHadde gått for seks.
![]() |
|
|