Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Mer om mat i dåp

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Se resultatene: Fordeling av pålegg
Bestill som planlagt, alle seks variantene 15 93,75%
Begrens det til fire 1 6,25%
Deltakere: 16. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 21:42   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Mer om mat i dåp

Nå har jeg bestemt meg for å bestille 150 snitter (4,4 snitte p.p) primært tenkt til de voksne + et karbonadesmørbrød til hver (her er barna inkludert, de får som sagt i en annen tråd, pølser ellers). Det vil si at det er 4 snitter pr. voksent hode + 14 snitter ekstra.

... men så var det dette med pålegg da.

Cateringleverandøren tilbyr 6 ulike påleggssorter.

Jeg har tenkt å bestille 3*30 snitter (roastbeaf, reker og laks m/eggerøre) og 3* 20 snitter (kalkun, skinkestek og brie), men lurer på om jeg heller burde bestille 4 ulike påleggsorter i stedet for 6 slik at alle er garantert en av hvert pålegg.

???

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:45   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

6 er fint. Mer valg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:49   #3
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.790
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

Hmm, vanskelig det der. Av det du nevner hadde jeg ikke spist reker og brie og det er vel sannsynlig at ikke alle vil ha en av alt. Så sånn sett tror jeg flere ulike påleggssorter er best, men kanskje flest av det pålegget som er mest "gjengs" da.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:53   #4
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

Jeg synes du har skissert et fint eksempel jeg. Variasjon, med tyngde på sikkerstikkene. Det var sånn vi gjorde det i dåpen til minstemann og det gikk fint.

  Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 23:38   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

Synes din plan høres ut som en god plan!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 00:38   #6
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

6 varianter. Mer å velge i - alle trenger ikke ha en av alt. Sånn fungerer det sjelden likevel.

Lykke til med dåpen!

  Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 08:26   #7
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

Hadde gått for seks.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-07, 12:44   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om mat i dåp

Jeg sier som alle de andre; gå for alle 6 slagene. Det er ikke alle som kommer til å like alt uansett.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no