|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Dagmamma satte igjen en toåring på busstopp med viljehttp://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1335251.ece Sist redigert av Koma : 14-09-07 kl 22:08. Årsak: Nye opplysninger i saken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg har glemt mitt eget barn på en butikk. DårligmorTM.
![]() |
#3 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppSignerer.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg er enig med Koma.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstopp
Jeg synes faktisk ikke det er det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
Å ja. Så å kjøpe melk og brød kvalifiserer altså til å glemme igjen vogn med unge oppi. Det visste jeg ikke. :domm:
![]() |
#8 |
|
Jeg forventer at når jeg betaler noen for å passe barnet mitt, så skal ikke slike ting skje. Punktum. At jeg selv kunne vært sløv og glemt igjen barnet mitt i en butikk er en annen sak. Dessuten tror jeg ikke, uansett hvor sløv jeg kan være, at jeg ville glemt igjen min to-åring på en busstopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg hadde heller ikke turt å bruke denne dagmammaen mer. Jeg er så hysterisk at jeg sluttet jobben fordi jeg ikke fikk barnehageplass, kommer aldri til å tørre å ha en dagmamma. I så fall må det være en jeg kjenner veldig godt.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
Selvsagt skal det ikke skje. Poenget er jo at du sier det er forventet å skje for en selv og at det ikke skal skje for andre. Dobbeltmoral.
![]() |
#11 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. Hadde gitt dagmammaen sparken på flekken.
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppTenkte jeg det ikke - vi bor i et farlig nabolag.
![]() |
![]() |
#13 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppÅ glemme en toåring på et busstopp skal ikke skje, hverken når man passer sine egne eller andres barn. Jeg kan faktisk ikke skjønne hvordan det er mulig. Toåringen har vært utsatt for en potensielt livsfarlig situasjon, og jeg hadde aldri i livet latt den dagmammaen passe barnet mitt igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Javel
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppStakkars liten.
![]() |
#15 |
Textrovert
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstopp"ikke nødvendigvis noen stor fare for gutten?"
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppMan glemmer ikke barn, uansett om man er dagmamma eller mamma! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Hva hadde du anmeldt henne for? :intrisert:
![]() |
#18 |
Har tro på forbedring
|
Ja, noe sånt har fristet meg også. Jeg får helt vondt inni meg. ENN om min lille tass skulle blitt forlatt sånn! - Dama har fått sparken - og jeg har sikkert blitt sykemeldt for å komme meg over sjokket...
![]() |
#19 |
villende
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppÅ. Herre. Gud. Jeg hadde klikket hvis det hadde skjedd mitt barn. (Og jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde klart å glemme ham i butikken - og hadde jeg gjort det så hadde mannen garantert kaldkvelt meg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|