|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Dagmamma satte igjen en toåring på busstopp med viljehttp://www.nettavisen.no/innenriks/i...cle1335251.ece Sist redigert av Koma : 14-09-07 kl 22:08. Årsak: Nye opplysninger i saken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg har glemt mitt eget barn på en butikk. DårligmorTM.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstopp
Jeg synes faktisk ikke det er det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
Å ja. Så å kjøpe melk og brød kvalifiserer altså til å glemme igjen vogn med unge oppi. Det visste jeg ikke. :domm:
![]() |
#5 |
|
Jeg forventer at når jeg betaler noen for å passe barnet mitt, så skal ikke slike ting skje. Punktum. At jeg selv kunne vært sløv og glemt igjen barnet mitt i en butikk er en annen sak. Dessuten tror jeg ikke, uansett hvor sløv jeg kan være, at jeg ville glemt igjen min to-åring på en busstopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg hadde heller ikke turt å bruke denne dagmammaen mer. Jeg er så hysterisk at jeg sluttet jobben fordi jeg ikke fikk barnehageplass, kommer aldri til å tørre å ha en dagmamma. I så fall må det være en jeg kjenner veldig godt.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
Selvsagt skal det ikke skje. Poenget er jo at du sier det er forventet å skje for en selv og at det ikke skal skje for andre. Dobbeltmoral.
![]() |
#8 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig med deg. Hadde gitt dagmammaen sparken på flekken.
![]() |
#9 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppSignerer.
![]() |
#10 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppJeg er enig med Koma.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
Ja, noe sånt har fristet meg også. Jeg får helt vondt inni meg. ENN om min lille tass skulle blitt forlatt sånn! - Dama har fått sparken - og jeg har sikkert blitt sykemeldt for å komme meg over sjokket...
![]() |
#13 |
villende
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppÅ. Herre. Gud. Jeg hadde klikket hvis det hadde skjedd mitt barn. (Og jeg kan ikke tenke meg at jeg hadde klart å glemme ham i butikken - og hadde jeg gjort det så hadde mannen garantert kaldkvelt meg.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen 2 åring på busstoppSånt har eg ikkje godt av å lese, kjenner eg. Slikt skal verkeleg ikkje skje, dette kunne gått veldig, veldig gale. Det var utruleg heldig at dei fann igjen barnet der han var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstopp
![]() |
#17 |
villende
|
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppForresten, mulig man kan bruke straffelovens § 242. : ombestemmermeg: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Dagmamma glemte igjen toåring på busstoppHerregud ... Ikke tvil om at hun er fullstendig uegnet som dagmamma. Ingen med vettet i behold gjør noe sånt!
![]() |
|
|