|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnlig?Ja, det lurer jeg på. |
![]() |
![]() |
#2 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligVanlig vaskepulver og skyllemiddel fra nøytral, ullvask og milo. Det er det vi har i hus. Får vel kjøpe sånt som er til impregnert tøy snart. Mer enn det har jeg ikke kjent noe behov for.
![]() |
#3 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligÅja, jeg har en sånn knæsjrosa spray som jeg tar på flekker når jeg husker det.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligBruker Omo color til farget tøy og Omo ultra til hvitt. Og så bruker jeg den der Milo til veslas ullklær. Bruker aldri skyllemiddel/tøymykner.
![]() |
#5 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligHer brukes det Blenda sensitive til alt hvitt tøy, bio tex color til farget tøy, og Milo til ull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligVi har litt forskjellig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligNeutral til farget tøy |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligBlenda sensitive og Milo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker Omo for alt, unntatt yttertøy som må vaskes med spesialmiddel/impregneringsmiddel.
![]() |
#10 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker Omo Color på nesten alt.
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker aldri skyllemiddel.
![]() |
#12 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnlig
Og i tillegg en sånn rosa Vanish-sak til stridige flekker...
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker Blenda sensitive både color og for hvitt tøy. I tillegg har jeg flytende vaskemiddel fra Neutral, Milo uten parfyme, Biotex flekkfjerner, sitronsåpe til flekker på ull og impregneringsvask til yttertøy som må reimpregneres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligBruker blenda sensitive farger, neutral skyllemiddel og milo parfymefri. Det er ikke all verden å velge i til allergikere.
![]() |
#17 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnlig
Ikke jeg heller. det får være måte på hvor mye vi skal forpeste jorda med unødvendigheter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Utålmoooodig
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligNeutral til hvitt tøy
![]() |
#19 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mange forskjellige vaskepulver/midler/skyllemiddel til tøy bruker du jevnligJeg bruker stort sett Omo Color. Av og til har jeg to forskjellige, da bruker jeg Blenda Sensitive til hvitt tøy. Til ull bruker jeg Milo. Har også en Troll sitronsåpe til vanskelige flekker på ull. Skyllemiddel bruker jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hattifnatten; er du fornøyd med Ecover-vaskemidlene? Vi kjøpte flytende vaskemiddel til klesvasken samt til ullvask da vi handlet sist, og har så langt vært fornøyd. Men har ikke hørt om andre som har brukt det før? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|