|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)I dag kom jeg forbi følgende situasjon:
-gurgle Sist redigert av gurgle : 30-10-06 kl 14:45. Årsak: La til litt i overskriften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Lukeparkere en Smart? Er det ikke bare å kjøre med fronten rett inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Synes det var riktig av deg å kommentere det jeg.
![]() |
#4 |
Inhabil
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)
Det var en sånn sportsbilvariant, litt lenger enn den korteste, altså.
![]() |
#5 |
Javel
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Tror nok også jeg hadde lagt en lapp på begge bilene som fikk denne ufine behandlingen, med registreringsnummeret til han der lukeparkereren.
![]() |
#6 |
Inhabil
Hun hadde ikke sjekket i det hele tatt, jeg sto jo og så på... Skal ut en tur etterpå, og da skal jeg se om det ble bulk. Smart-bilen er fra England, og den står her stadig vekk, så reg.nr får jeg tak i uansett om den er borte eller ikke.
![]() |
#7 |
Bare sær
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Og med mitt telefonnummer i tillegg, bilnummeret gjør liten nytte uten vitner.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Jeg hadde nok ikke hatt mot til å si noe til vedkommende selv,
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)I andre land bruker man støtfangere til akkurat dette. Men nå er jo støtfangerne lakkerte på nye biler, så det vil jo bli merker. Jeg ville ha skrevet lapp.
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Kanskje det var skjult kamera?
![]() |
#14 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Jeg synes det var bra du sa fra jeg og at du følger det opp. Makan til oppførsel!
![]() |
#17 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Jeg hadde nok sikkert sagt i fra jeg også, selv om det sannsynligvis ikke ville ha gort noen nytte. Så hadde jeg notert regnr på bilen og lagt en lapp på rutene til de to andre bilene.
![]() |
#18 |
--
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Var borte i noe lignende utenfor huset her, og da sa jeg ifra til han som kjørte. Han ble bare superirritert, så jeg tok bilnummeret og sa ifra da han som eide bilen kom. Sist redigert av Isa : 30-10-06 kl 20:37. Årsak: skrivefeil... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Erfaren
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Jeg ville sagt at de enten fikk skrive en lapp til bilene de bulket, eller så kunne jeg gjøre det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hva ville du ha gjort? (trang lukeparkering)Jeg hadde nok ikke klart å holde munnen lukket i en slik situasjon. Enig i at du burde gi de to stakkars påkjørte reg.nr. til Smart'n - så kan de selv velge hva de vil gjøre videre.
![]() |
|
|