|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva skal man så?Har ingen tips å komme med, men som nybakt hageflekk-eier venter jeg spent på mange utfyllende svar her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal man så?Vi har bare en 6 kvadrats veranda, men jeg tillater meg å svare likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal man så?Hvis jeg ikke husker helt feil så har zol også et knalltips når det gjelder økologisk gjødsel?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal man så?Takk for tips! Litt av det sådde jeg i fjor også. Dette er på vår hytte som vi er på mer eller mindre hver helg og også i ukene midt på sommeren, men det kan jo være perioder vi ikke er der så da må det klare seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal man så?
Har jeg? *spent men mest nervøs* |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
Å ja! Nå husker jeg! Det var ikke gjødsel, det var økologisk hagejord som mannen hadde kjøpt. Det stinket fjøs og bondegård på verandaen i dagesvis. Plantene syntes sikkert den var knallbra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva skal man så?Surfinia/hengesurfinia, lobelia klarer seg jo fint selv i potter og blir store flotte planter. Med litt vann og kanskje litt gjødsel og godord av og til. Stemorsblomster, blomkarse (de bør du så inne snart eller kjøpe som småplanter), solsikker i en lun krok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Hva skal man så?I min knøttlille kjøkkenhage hadde jeg ifjor sukkererter, jordbær, brekkbønner, tomater, squash, plukksalat, gressløk, persille, mynte, sitronmelisse og ruccolasalat.
![]() |
|
|