Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Andre som har fått mail frå trendybaby?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-08, 17:45   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Andre som har fått mail frå trendybaby?

No er eg irritert

Fekk følgande mail fleire månader etter at eg mottok pakke derfra. Den første pakken mottok eg i desember, den andre i januar. No kjem dei med eit krav på totalt 560.- pga at dei har gløymt moms. Betyr dette at dei oppgitte prisane på trendybaby.no er utan moms? Har dei rett til å kome med eit sånt krav etter hhv. 4 og 5 mnd.?

Kjære kunde!

Beklageligvis har det skjedd en feil ved din forrige bestilling. Da du handlet hos oss har det oppstått en feil som har gjort at vi ikke har trukket moms på ditt kort og har derfor et beløp tilgode hos deg.

Dette er selvfølgelig våres egen feil, men vi ber deg om at vi kan få rettet denne feilen opp igjen. Dersom du klikker på linken under og betaler med ditt kreditt kort vil feilen bli rettet opp på en enkel og effektiv måte.

Vi har kr. 259,59 utestående hos deg på ditt faktura nr. 134355

Klikk på linken herunder for å betale beløpet:
http://www.trendybaby.no/product/Andre-tjenester/Betal-din-faktura

Har du spørgsmål send venligst en mail til kundeservice ved at klikke her

Vi beklager for det ubeleilige som har inntruffet.

Med vennlig hilsen

TrendyBaby Nordic A/S

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.