|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andre som har fått mail frå trendybaby?No er eg irritert Kjære kunde! Beklageligvis har det skjedd en feil ved din forrige bestilling. Da du handlet hos oss har det oppstått en feil som har gjort at vi ikke har trukket moms på ditt kort og har derfor et beløp tilgode hos deg. Dette er selvfølgelig våres egen feil, men vi ber deg om at vi kan få rettet denne feilen opp igjen. Dersom du klikker på linken under og betaler med ditt kreditt kort vil feilen bli rettet opp på en enkel og effektiv måte. Vi har kr. 259,59 utestående hos deg på ditt faktura nr. 134355 Klikk på linken herunder for å betale beløpet: http://www.trendybaby.no/product/Andre-tjenester/Betal-din-faktura Har du spørgsmål send venligst en mail til kundeservice ved at klikke her Vi beklager for det ubeleilige som har inntruffet. Med vennlig hilsen TrendyBaby Nordic A/S
|
|
|
#3 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Har du betalt?
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Jeg hadde ikke betalt. Det får være ris til egen ræv.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Jeg hadde heller ikke betalt, synes det høres litt suspekt ut. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Jeg hadde ikke betalt. Merkelig opplegg! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Men Trendybaby holdes jo i Danmark. Det skal jo ikke betales moms av varer som er kjøpt i utlandet. Eller gjelder det andre regler innen skandinavia?
|
|
|
#8 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Dei har norsk og dansk heimeside. Eg bestilte frå den norske, og forutsetter da at moms er oppgitt i prisen.
|
|
|
#9 |
|
Come what may...
|
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Det finnes ingen foretak med navn TrendyBaby Nordic i Norge. Adressen deres er i Danmark.
|
|
|
#10 |
|
Viser tenner
|
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ventar stadig på vår
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Mail er sendt til forbrukarrådet.
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
|
|
|
#14 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Er prisene de samme nå som da dere bestilte? Står ingenting under kjøpsvilkår om moms... Da kan de heller ikke kreve det, skulle man tro. Om man ser nettsteder som ikke har inkludert moms, blir gjerne prisene "rare", altså 142,63 og sånt.
|
|
|
#15 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Jeg handlet på trendbaby i forigårs, og fikk i går en ordrebekreftelse. Der står det nøyaktig spesifisert pris, moms, frakt og totalpris. Der er tallen slik "rare" som du sier. 303,92 for jakken feks.
|
|
|
#16 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Jeg hadde nok sjekket grundig før jeg lot være å betale.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Jeg har ikke fått den mailen. Handlet der samtidig med at nettstedet ble lansert.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Hmm...handlet der for et par uker siden. Håper ikke jeg får en slik mail om noen mnd.
|
|
|
|
#20 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Andre som har fått mail frå trendybaby?Ja ,jøss. Fått akkurat samme mail. Må jeg betale? Er ca halvannen mnd siden jeg fikk varene. |
|
|
|
![]() |
|
|