Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Slynge i Fleece - bruke det inne?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-08, 00:30   #1
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Slynge i Fleece - bruke det inne?

Har kjøpt meg en sånn bæreslynge, da lillesøster er veldig kosete og glad i nærhet. Den er i fleece, og jeg tror vel at jeg sånn høveli klarer å plassere ungen riktig inni den. Men jeg synes det blir så varmt inni der, at hun får så mye fleece foran seg, og at den blir veldig trangt - selv for henne så ung som hun er. Jeg kjøpte str. L på den. Er det meningen man skal bruke fleece inne? Har noen lest noe om farer ved disse? Jeg likte den egentlig godt i forhold til å bære, da jeg i hovedsak tenkte å ha den hjemme i periodene jeg må gjøre noe og ha henne med. Ute sover hun godt i vogna når vi triller tur. Men likte dårlig at den ble så tett inni der.

Ellers: Hvor høyt opp på morens kropp skal ungene ha hodet når de ligger i den? Skal de "sitte" eller "ligge"?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.