|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slynge i Fleece - bruke det inne?Har kjøpt meg en sånn bæreslynge, da lillesøster er veldig kosete og glad i nærhet. Den er i fleece, og jeg tror vel at jeg sånn høveli klarer å plassere ungen riktig inni den. Men jeg synes det blir så varmt inni der, at hun får så mye fleece foran seg, og at den blir veldig trangt - selv for henne så ung som hun er. Jeg kjøpte str. L på den. Er det meningen man skal bruke fleece inne? Har noen lest noe om farer ved disse? Jeg likte den egentlig godt i forhold til å bære, da jeg i hovedsak tenkte å ha den hjemme i periodene jeg må gjøre noe og ha henne med. Ute sover hun godt i vogna når vi triller tur. Men likte dårlig at den ble så tett inni der. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Det er denne: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Slynge er jeg dårlig på dessverre. Jeg får ikke til mine, verken ring- eller lommeslynger. Jeg har dog en som ikke er i fleece som du kan få låne og prøve om du vil.
|
|
|
#4 |
|
Tankefull
|
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Jeg har begynnt å bruke min nå. Halvor er 3 mnd.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Kanskje lillesøster rett og slett er for liten? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Slyngen kan også være for stor. Jeg har forresten også en mei tai du kan få prøve om du er interessert.
|
|
|
#7 |
|
Tankefull
|
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?
Jeg prøvde den når Halvor var noen uker og jeg syns han forsvant nedi der ja. Jeg syns moby wrapen var bedre når han var nyfødt.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Hadde ikke tenkt å bruke så mange kroner på dette, så mulig jeg vare avventer bæringa til hun blir eldre da. Blir herlig med Fleece i juni/juli... |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Det ligger et sjal tilsalgs her inne til 200 kroner mener jeg å huske. Jeg anbefaler virkelig Moby Wrap når de er nyfødt, lillesøster elsker sitt - og det er deilig å ha begge hender fri. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slynge i Fleece - bruke det inne?Jeg brukte lommeslynge fra mini var omtrent to uker. Han lå ganske lagt nedi, men trivdes kjempegodt!! Jeg hadde en slynge i bomull, tror kanskje det er greier inne og på denne årstiden?
|
|
|
#11 |
|
trøtt
|
Som sagt, du kan gjerne få prøve noe av mitt bærestæsj om du vil. Jeg har ikke det elastiske sjalet lenger. Det er levert til søs, men jeg har litt annet. Si i fra om interessant.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
|
|