Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-08, 07:11   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?

Har fått det for meg at vi må bytte ut sofaene etterhvert, og kan tenke meg Tylösand-serien. Det eneste jeg stusset på var at det hvite trekket, av 100% bomull, ikke kan vaskes?? Vi har et klisslikt 100% bomullstrekk til Ektorp som kan vaskes på 60 grader.

Er ikke det litt rart?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 08:34   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?

Jeg vasket nettopp mitt kan-ikke-vaskes-trekk til ikea-sofaen. Det var en lin- og bomullsblanding, og så like fint ut da jeg tok det ut av maskina.

Gammel 18-07-08, 08:44   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg vasket nettopp mitt kan-ikke-vaskes-trekk til ikea-sofaen. Det var en lin- og bomullsblanding, og så like fint ut da jeg tok det ut av maskina.

Ja, det høres lovende ut. Det kan jo hende de ikke får lov til å anbefale vaskemaskin på disse, men at det går likevel.

minibolle mai 2012
Gammel 18-07-08, 08:46   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg har det trekket, og har vasket det på 40 grader. Det krympet ørlite grann, og ble litt "tettere" i stoffet, men hvis du tar det på mens det fremdeles er litt fuktig burde det gå bra.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 08:48   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg har det trekket, og har vasket det på 40 grader. Det krympet ørlite grann, og ble litt "tettere" i stoffet, men hvis du tar det på mens det fremdeles er litt fuktig burde det gå bra.

Ok, da satser jeg på at det burde gå bra. Har jo vasket vårt Ektorp-trekk mange ganger på 60 grader uten problem.

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.