|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?Har fått det for meg at vi må bytte ut sofaene etterhvert, og kan tenke meg Tylösand-serien. Det eneste jeg stusset på var at det hvite trekket, av 100% bomull, ikke kan vaskes?? Vi har et klisslikt 100% bomullstrekk til Ektorp som kan vaskes på 60 grader.
![]() |
#2 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?Jeg vasket nettopp mitt kan-ikke-vaskes-trekk til ikea-sofaen. Det var en lin- og bomullsblanding, og så like fint ut da jeg tok det ut av maskina.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?
Ja, det høres lovende ut. Det kan jo hende de ikke får lov til å anbefale vaskemaskin på disse, men at det går likevel.
![]() |
#4 |
Vaklende
|
![]() Sv: Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?Jeg har det trekket, og har vasket det på 40 grader. Det krympet ørlite grann, og ble litt "tettere" i stoffet, men hvis du tar det på mens det fremdeles er litt fuktig burde det gå bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan sofatrekk til Tylösand (IKEA) vaskes?
Ok, da satser jeg på at det burde gå bra. Har jo vasket vårt Ektorp-trekk mange ganger på 60 grader uten problem.
![]() |
|
|