Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kan man oppgradere Husebykjøkken med IKEA-skapdører?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-08, 11:40   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Kan man oppgradere Husebykjøkken med IKEA-skapdører?

Vi har lyst til å pusse opp kjøkkenet totalt, men regnet litt på det og det skal også bygges om litt i tilfelle og alt av "hvitevarer" skal nye, så det blir utsatt noen år. Men jeg er så vannvittig lei av det gamle kjøkkenet. Kan jeg kjøpe skapdører på IKEA og sette på stammene? Også skal vi bytte gulvet.

Tenkte også vi skulle bytte ut skuffeseksjonen for å få samme finish på den som dørene, men de har ikke i den bredden vi skal ha (50cm). Men vi har funnet ut at vi kan bytte ut underskapene til en rimelig penge (og da får jeg også ny kum) sånn at vi får inn skuffer. Men da blir det bare nye skapdører på overskapene. Håper inderlig det går? De har i alle fall de målene jeg trenger ser det ut som på IKEA.

Jeg skal også ha benkplate. Er de på IKEA greie? Skal bare ha noe rimelig, for det er ikke noe krav til at det skal holde i veldig mange år. Vil ikke ha sånn treplate, men sånn som ser ut som stein.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.