|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Jeg har lyst til å lage hjemmeside, tror jegJeg leker litt med tanken om å lage hjemmeside (eller blogg?). Men jeg har ingen erfaring med slikt.
![]() |
#3 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lyst til å lage hjemmeside, tror jegJeg bruker blogspot, og syns det funker bra. Lett å vedlikeholde / poste. Grei løsning for bilder. Jeg har åpne blogger, men det er (tror jeg ganske sikkert) mulig å gjøre det lukket for en begrenset gruppe lesere.
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å lage hjemmeside, tror jegJeg mekker hjemmesiden selv, i Adobe Dreamweaver. Kan ta litt tid å sette seg inn i programmet, men det er ikke mer avansert enn å sette opp et Word-dokument med tekst og bilder. Bildene redigerer jeg i Photoshop.
![]() |
![]() |
#5 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har lyst til å lage hjemmeside, tror jegBlogspot er SUPERENKELT og veldig grit å starte der om man har liten erfaring.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: Jeg har lyst til å lage hjemmeside, tror jegjeg er helt grønn. Hva er egentlig forskjell på hjemmeside og blogg?
![]() |
|
|