|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Forfatter i magenDet er vel nokså vanlig å ha en "hemmelig" drøm om å gi ut en bok en gang. Er det noen her som har gjort noe med drømmen? Noen som har skriverier i skuffen (eller i en bortgjemt mappe på pcen), som har forsøkt å sende inn noe til et forlag, kanskje fått gitt ut boka også?
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg hadde kommet så langt at jeg hadde skrevet intensjonsavtale med et forlag, men det ble bare masse rot og tull, og vi kuttet avtalen. Også har jeg ikke gjort noe mer...
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg har tenkt på det innimellom, men pegentlig funnet ut at blogg- (og forsåvidt også foruminnlegg-)genren passer meg best. Da slipper man også alt peset som følger med en bokutgivelse. (Jeg jobber i forlag, så jeg vet litt om akkurat den siden.
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Forfatter i magenJa jeg har en drøm, men jeg skriver så dårlig at det har blitt med de sidene som ligger på dataen. Det jeg vil skrive er mer en selvbiografi om meg og mitt, men tror nok det blir med tanken.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Forfatter i magenSkrev i en periode masse dikt, og drømte om å gi dem ut. Har fått ting på trykk, med ok tilbakemeldinger, men som sagt så skjedde det mange ting som gjorde at det ble lagt vekk. Og jeg trenger tid for å være kreativ. Det føler jeg ikke at jeg har så mye av om dagen. |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg har masse prosjekter på gang og endel ferdige. Lenge siden jeg har sendt inn noe nå, men har gjort det før uten napp. Dvs, jeg er representert med to dikt i en diktsamling som vi har avtale om utgivelse på.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg kjenner meg veldig igjen i hovedinnlegget ditt, Wix, men har i grunnen resignert litt. Det blir nok med drømmen for meg, med den fremdriften og hjernekapasiteten jeg har hatt de siste åra.
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg har fantasert litt om det tidligere, men innsett at jeg ikke har talent, disiplin og mot som trengs.
![]() |
#11 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forfatter i magenHar drømt i mange år om å gi ut barnebok. Har hele historien/e klar i hodet, men ikke skrevet dem ned enda. Det var den tida..
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Forfatter i magen
![]() |
#13 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen ganger får man jo inspirasjonen til teksten, ved å se en unik og flott tegning.
![]() |
#14 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Forfatter i magenJeg skriver mye.
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg er som wix. Jeg er helt overbevist om at jeg egentlig er forfatter, innerst inne.
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Forfatter i magenJammen er det mange som har tenkt tanken på å skrive. Jeg er ikke noe unntak og leker stadig med tanken. Vi får se om det kan realiseres en eller annen gang.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Forfatter i magenJeg tror jeg etter hvert har fått større respekt for profesjonen forfatter. At det er mer enn å skrive bra, liksom.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Her er jeg
Medlem siden: Sep 2008
![]() |