|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
LilleLamNoen som har erfaring med tøy fra LilleLam?
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleLamJeg elsker Lille lam. Så utrolig deilig og mykt. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleLamVi har eit todelt sett av det du viser her. Fekk det på slutten av vinteren i fjor, men det er framleis stort nok, så eg skal ta det fram no. Veldig deilig og mjukt iallefall. Sjølv om ikkje vårt er veldig mykje brukt enda ser det ut til å halde seg godt synes eg.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: LilleLamSnuppa mi hadde akkurat den dressen i fjor vinter, og jeg er ikke imponert. Greit nok at hun brukte det mye, men den har mye nupper og har ikke holdt passformen! Mulig jeg har kjøpt en mandags dress, men blir nok ikke å kjøpe ny! |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: LilleLamVi har et babypledd fra Lille Lam. Det er veldig mykt og deilig, og har holdt godt. Vel verdt pengene synes jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: LilleLamJeg synes det nupper fort, og holder ikke så godt på passformen, er ikke veldig imponert.
|
|
|
#8 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: LilleLamVi har brukt 3 forskjellige sett fra Lille Lam, jeg elsker mykheten, passformen og så er det så nydelig på!
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: LilleLamPasser de best til en liten bolle eller til en slank baby?
|
|
|
#10 |
|
Øverst Kommanderende
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: LilleLamDen er litt smal i modellen. Spesielt nederst på bein og ytterts på armene- men samtidig er den så fleksibel at den har passet fint til "bollebabyen min".
|
|
|
|
#11 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: LilleLamSyns det var merkelig at de ikke har str 74. Lillebolla mi har nå på seg en ullbody fra janus i str 70 og den passer fint i kroppen, men er stor på armene. Bruker for det meste str 68 på han og ville derfor hatt denne dressen i 74, men det fins ikke.
|
|
|
#12 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: LilleLamDe er litt små i størrelsen, men så nydelig å myk.
|
|
|
#13 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleLamHadde en todelt lille lam ulldress til lillesøster, det er et par år siden nå, men jeg elsket den. Varm og god, og synes den holdt seg godt i vask også. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: LilleLamLillebror har akkurat den du har på bildet. Den gikk opp i sømmene på begge bena etter kun kort tid. Gikk tilbake til butikken og fikk en ny, men også den gikk opp i sømmene på bena. Jeg sydde den siste for dressen er så god og varm + at passformen er utrolig god. Den er nok litt smal ved håndledd og ankler, men det passer perfekt til lillebror. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: LilleLamJeg har to babypledd som jeg er veldig fornøyd med! Og så har jeg en sparkebukse som er nesten helt lik dressen sin, men ligger fortsatt på vent til lillesøster.
|
|
|
#16 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: LilleLamJeg syns ikke de er små i størrelsen.
|
|
![]() |
|
|