Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

LilleLam

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-08, 12:00   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

LilleLam

Noen som har erfaring med tøy fra LilleLam?

Jeg har lyst på denne, men lurer på kvaliteten.

Gammel 23-10-08, 12:08   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: LilleLam

Jeg elsker Lille lam. Så utrolig deilig og mykt.
Vi har ett sett som vi brukte masse i fjor vinter, og det er like fint enda.
Det revnet i en søm ganske kjapt, sånt skal jo ikke skje. Men det var kjappere for meg å sy sømmen selv enn å ta med meg tøyet inn til Oslo for å klage.
Bortsett fra revnen, som ble helt usnynlig etter sying er jeg superfornøyd med tøyet. Det holder seg like fint i vask, og jeg har vasket det mange ganger.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 12:26   #3
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Vi har eit todelt sett av det du viser her. Fekk det på slutten av vinteren i fjor, men det er framleis stort nok, så eg skal ta det fram no. Veldig deilig og mjukt iallefall. Sjølv om ikkje vårt er veldig mykje brukt enda ser det ut til å halde seg godt synes eg.

Gammel 23-10-08, 13:38   #4
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Snuppa mi hadde akkurat den dressen i fjor vinter, og jeg er ikke imponert. Greit nok at hun brukte det mye, men den har mye nupper og har ikke holdt passformen! Mulig jeg har kjøpt en mandags dress, men blir nok ikke å kjøpe ny!

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 14:59   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en ullbukse i den serien og den er helt herlig og myk. Anbefales!

Gammel 23-10-08, 15:10   #6
Mrs Butler
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
Mrs Butler er litt kul
Standard

Vi har et babypledd fra Lille Lam. Det er veldig mykt og deilig, og har holdt godt. Vel verdt pengene synes jeg.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 15:10   #7
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: LilleLam

Jeg synes det nupper fort, og holder ikke så godt på passformen, er ikke veldig imponert.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 15:19   #8
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har brukt 3 forskjellige sett fra Lille Lam, jeg elsker mykheten, passformen og så er det så nydelig på!

Jo, det nupper fort, men det gjør mye ull i den tykkelsen. Eks. ullfleece og den litt tykkere ulla fra Nøstebarn.
Nuppefjerner tok vekk alt på under 10 minutter.

Du kommer ikke til å angre, og verdens deiligste baby blir enda goere!

Forresten, alle ulldressene vi har er av tidligere kolleksjon (2007) og litt mer mohair-aktig enn 2008-2009 kolleksjonen. Mulig den nyere kolleksjonen nupper mindre.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 20:27   #9
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Passer de best til en liten bolle eller til en slank baby?

Gammel 23-10-08, 20:59   #10
Umulius
Øverst Kommanderende

Umulius sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Den er litt smal i modellen. Spesielt nederst på bein og ytterts på armene- men samtidig er den så fleksibel at den har passet fint til "bollebabyen min".

Hun brukten den i størrelse 62 hele våren (født i februar) og nå passer den fortsatt hvis hun bare har stilongs og strømpebukse under. Kjekt når hun skal sove i vogna, men for liten dersom den skal brukes utenpå andre klær når vi skal bort.

Gammel 23-10-08, 21:05   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Syns det var merkelig at de ikke har str 74. Lillebolla mi har nå på seg en ullbody fra janus i str 70 og den passer fint i kroppen, men er stor på armene. Bruker for det meste str 68 på han og ville derfor hatt denne dressen i 74, men det fins ikke.

Gammel 23-10-08, 21:38   #12
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

De er litt små i størrelsen, men så nydelig å myk.
All ull nupper jo ved bruk da ;O)

Gammel 23-10-08, 23:20   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde en todelt lille lam ulldress til lillesøster, det er et par år siden nå, men jeg elsket den. Varm og god, og synes den holdt seg godt i vask også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 23:38   #14
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Lillebror har akkurat den du har på bildet. Den gikk opp i sømmene på begge bena etter kun kort tid. Gikk tilbake til butikken og fikk en ny, men også den gikk opp i sømmene på bena. Jeg sydde den siste for dressen er så god og varm + at passformen er utrolig god. Den er nok litt smal ved håndledd og ankler, men det passer perfekt til lillebror.
Jeg hadde nok ikke gått og kjøpt heldress igjen, for jeg vet om andre som har opplevd akkurat den samme revningen.
Han har også ett todelt sett og det har holdt seg kjempe fint. Ikke nupper eller slitt etter mange vask.

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 00:10   #15
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har to babypledd som jeg er veldig fornøyd med! Og så har jeg en sparkebukse som er nesten helt lik dressen sin, men ligger fortsatt på vent til lillesøster.

Gammel 24-10-08, 00:12   #16
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns ikke de er små i størrelsen.
Vesla er litt rund, og 14 mnd. Hun bruker fortsatt str 6 mnd i heldressen!
Den er helt fin i passformen også.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.