Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når alt klør...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 11:18   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Når alt klør...

Lillebror her i huset er veldig sensitiv overfor kløende plagg: alle etiketter skal tas ut med en gang, og kun blød bomull tåles på kroppen, ellers er det "æsj det klør ta det av ta det av !" Etterhvert tåler han ikke engang ullfrotté eller ullgenser-med-bomull-under lengre, og ullundertøyet som jeg kjøpte inn til ham ifjor har jeg forlengst foræret vekk til naboen. Heldigvis går det helt greit med Ullvangsokker.

Nå må det tilføyes, at jeg ikke har sett tegn på utslett e.l., men siden han forøvrigt er temmelig uinteressert i hva for noe tøy han har på seg, mener jeg heller ikke at det bare er trass.

Siden han går i naturbarnehage annenhver uke, er det ekstra viktig at han holder seg tørt hele dagen.

Noen forslag til hva jeg kan prøve ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.