|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når alt klør...Lillebror her i huset er veldig sensitiv overfor kløende plagg: alle etiketter skal tas ut med en gang, og kun blød bomull tåles på kroppen, ellers er det "æsj det klør ta det av ta det av !" Etterhvert tåler han ikke engang ullfrotté eller ullgenser-med-bomull-under lengre, og ullundertøyet som jeg kjøpte inn til ham ifjor har jeg forlengst foræret vekk til naboen. Heldigvis går det helt greit med Ullvangsokker.
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når alt klør...Vi har en likedan en. Gensere med merker på brystet feks går ikke an å ha på, det stikker...
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når alt klør...Vi har samme problem på begge ungene, gutten som er eldst, har alltid vegret seg for alt som har med ull å gjøre, så det har gått på fleece. Men da kan jo ikke erstatte ull. Jenta er omtrent født med kronisk eksem og vi må nå bytte ut alt av ull til noe annet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når alt klør...Min gutt har atopisk eksem, og har til tider klødd mye, og Devold har fungert fint for han ihvertfall.
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når alt klør...Kan det hende at han har litt atopisk hud uten at det bryter ut i eksem? Kanskje du skal prøve å smøre ham med en fet, god lotion (Apobase eller Aderma Exomega) i en uke og prøve igjen ?
|
![]() |
|
|