|
Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er her
|
![]() vs. eller ?Sitter å skriver en artikkel og møter stadig på nye problemer
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: vs. eller ?Jeg har ikke noe fasitsvar til deg, men jeg ville skrevet vs eller ordet versus. Eller omskrevet hele greien og satt de to tingene opp mot hverandre med andre ord. "Hvis vi sammenligner..." - eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
er her
|
![]() Sv: vs. eller ?Tusen takk Ryli
![]() |
#5 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: vs. eller ?Trodde vide supra betydde "sett ovenfor", altså "X" sett ovenfor "Y", i forhold til, satt mot/opp mot. Det å "se ovenfor" betyr vel noe i den dur, og ikke "se ovenfor i teksten" e.l.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er her
|
![]() Sv: vs. eller ?
Det vet jeg ikke, har bare referert til ett ark jeg har fått av min foreleser
![]() |
#7 |
***al-logisk
![]() ![]() |
Fra Wiktionary:
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er her
|
Mitt svar på vide supra:
Også svarte du på versus igjen (som jeg viste hva betydde)
Ang vide supra igjen, hentet fra http://encarta.msn.com/dictionary_18...ide_supra.html
![]() |
#9 |
***al-logisk
![]() ![]() |
Min feil ang. vide supra. men da er jo problemet løst. Du kan bruke vs., vs, versus - men ikke v.s.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|