|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Lesesirkelboken for november: LesesirkelenVi ble enige om å lese Elizabeth Nobles Lesesirkelen i november. Jeg kan ikke se at noen har startet en diskusjonstråd, så da gjør jeg det nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenJeg har helt glemt boken, den gjorde ikke noe særlig inntrykk. Men når jeg leser det du skriver, kan jeg bare si meg enig med deg.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenFantastisk oppsummering, Monsoon! |
![]() |
![]() |
#5 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: Lesesirkelen
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenOi, oi. Nå kan jeg i hvert fall aldri lese den.
![]() |
#7 |
flisespikker
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenJeg hadde nylig begynt, men la den fra meg etter å ha lest denne omtalen.
![]() |
#8 |
godt brukt
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenJeg syntes derimot den var fornøyelig! Det betyr dog ikke at jeg sier meg "enig" med det de valg man gjorde (eller forfatteren gjør). Men jeg husker ærligtalt ikke så veldig mye, hvilket jo betyr at den ikke har satt de dype sporene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vaklende
|
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenJeg er ekstremt enig med deg, Monsoon. Jeg har tenkt på at vi burde diskutert denne, men ble rasende sint bare ved tanken på å kaste bort mer tid på denne boken. Jeg har faktisk hatt dårlig samvittighet over å ha sendt den videre til aC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenJeg koste meg da jeg leste boka, jeg. Det er lenge siden (fikk den til jul i fjor eller forfjor), og jeg husker veldig lite av den, så den har ikke satt dype spor - men der og da var den hyggelig tidsfordriv.
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Lesesirkelboken for november: LesesirkelenHelt grei tidtrøyte. Verken mer eller mindre.
![]() |
|
|