|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Idéer til hårforandring mottas med takk!Jeg har så lyst til å gjøre noe med håret...
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Bob er jo veldig i tiden nå.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 03-12-06 kl 21:24. Årsak: Føyde til noe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Du har jo kjempefint hår, da! Hørtes lurt ut å klippe litt hvis du ønsker å "bli litt ny", men ikke slipp frisøren helt løs. Det har i hvertfall jeg opplevd at kan bli litt rart... Jeg har også fall og da er for eksempel pannelugg fullstendig umulig.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!
Takk og takk
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Ikke alle pannelugger krever like mye arbeid. En skrålugg kan du kjemme bort eller ha inntil ansiktet. Ikke så mye arbeid egentlig. Jeg synes en eller annen form for pannelugg, lang eller kort, skrå eller rett, ofte er finere enn ingen lugg. Kommer jo litt an på ansiktsfasongen din også. Jeg, for eksempel, passer ikke så godt å ikke ha lugg.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Ja, jeg vet akkurat hvilken frisør jeg skal bruke om jeg skal bli fornøyd! - Jeg vil helst farge håret med REDKEN hårfarge, og jeg har en frisør som klipper bra, har peiling på farge - og som er gøy å snakke med i tillegg...
![]() |
#8 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Gå med åpent sinn til en flink frisør og gi ham/henne frie hender! De pleier å vite hva de gjør. Du må nok ha noe nytt og fancy til jul, ja!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal du klippes, da, Gremli ?
![]() |
#10 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Jeg har fått min moteklipp allerede!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
Gremli er hipp og kul på håret
![]() |
#12 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Har du funnet frisyre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Det er vel noe sånn jeg også har. Den er lang på den ene sida og kort på den andre.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
Har ikke funnet frisyre, og nå ender tannlegen opp med å få mine ekstra grunker denne mnd...MEN i januar vil jeg nok ende opp med rufsete, lang bob med evt tynn lugg...I tillegg til noko attåt på fargefronten..(lysne det litt kanskje)
![]() |
#15 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottaes med takk!Ja, huff det er dyrt å gå til frisøren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
Ja, storesøstre er fine og ha! - Her er det lillesøstra som har fulltidsjobb mens storesøstra har mer enn nok jobb med de ørten barna sine - kanskje jeg burde forbarmet meg over henne
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!Victoria Beckham ble jo veldig fin med den bob-sveisen. Ja, se bort fra den skrekkelig dama da.. men sveisen er veldig hot. |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!Du har mye samme hårtype som meg. Med så mye fall så burde du ikke satse på en firsyre som er mer egnet til glatt hår.. Sist redigert av Pastill : 14-12-06 kl 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!Nei, frisyrer som er best glatte er bare å glemme...(pannelugg f.eks
![]() |
#20 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Idéer til hårforandring mottas med takk!
Jeg har pannelugg nå...litt styrete ja, men bare har i en hårnål eller tre hvis jeg ikke gidder årne meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|